نسخه چاپی

قیمت ‌ورود به محدوده طرح ترافیك چقدر است؟

رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز تعیین نرخ ورود به محدوده طرح ترافیك به تصویب نرسیده است ولی به نظر بنده با ضرایب تخفیف قیمت ورود به محدوده طرح ترافیك از 13 تا 40 هزار تومان خواهد بود.

به گزارش نما، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر جزئیاتی از نرخ ورود به محدوده طرح ترافیک جدید را بیان کرد:

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران در حاشیه چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر در خصوص تعیین نرخ عوارض توسط وسایل نقلیه در محدوده‌های مرکزی شهر تهران اظهار داشت: در صورتی که جزئیات این لایحه امروز در صحن علنی شورا به تصویب برسد رقم‌هایی مشخص و تبدیل به یک جدول می‌شود و قیمت‌های ورود به محدوده طرح ترافیک از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: کمترین هزینه ورود به محدوده طرح ترافیک بدون در نظر گرفتن تبصره‌ها به نظر بنده 20 هزار تومان است و اگر ضرایب تخفیف لحاظ شود می‌توان گفت نرخ ورود به محدوده طرح ترافیک از 13 هزار تومان تا 40 هزار تومان خواهد بود.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه این ارقام هنوز به تصویب نهایی نرسیده است، گفت: در صورتی که قیمت‌ها نهایی شود لیست آن در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

هاشمی درباره ضرایب تخفیف نیز، گفت: به عنوان مثال بعضی از اقشار و افراد جامعه از تخفیف استفاده خواهند کرد و خودروهایی که دارای معاینه فنی برتر باشند برای ورود به محدوده طرح ترافیک پرداخت کمتری را خواهند داشت.

وی درباره بارش برف اخیر و شکسته شدن درختان نیز اظهار داشت: به نظر بنده شهرداری در بارش برف اخیر عملکرد خوبی داشته ولی در کوچه و پس کوچه‌های شهر شهرداری تهران دچار مشکل بوده لذا مشارکت مردمی را در هنگام بحران می‌طلبد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید شهروندان در هنگام بحران مشارکت داشته باشند، گفت: در هر بحران سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره مشارکت مردم بسیار مهم است و اگر مردم به میدان نیایند قطعاً با مشکلات متعددی مواجه خواهند شد.

هاشمی افزود: 162 ستاد برف‌روبی در شهر تهران در هنگام بارش برف فعالیت داشتند.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...