نسخه چاپی

شفر: فینالیست شدن را به قائدی تقدیم می‌كنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال از برتری تیمش مقابل صنعت نفت آبادان و راهیابی به دیدار نهایی جام حذفی ابراز خرسندی كرد.

به گزارش نما، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:دقایق قبل از بازی کمی عصبی بودم و فکر می‌کردم حتی بازی را واگذار کنیم، روحیه تیمی ما فوق العاده است.

وینفرد شفر پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل نفت آبادان در نیمه نهایی جام حذفی و صعود به فینال گفت: در بازی گذشته هم گفتم عاشق تیمم هستم. سرمربی این تیم هستم.شخصیت این تیم بسیار بسیار بزرگ و خوب فوق العاده است. دقایق قبل از بازی کمی عصبی بودم و فکر می‌کردم حتی بازی را واگذار کنیم. روحیه تیمی ما فوق العاده است. مشکل قائدی را می‌دانید فینالیست شدن را به قائدی در بیمارستان تقدیم می‌کنیم.

* کی‌روش باید بابت حضور این بازیکنان در تیم ملی خوشحال باشد

وی افزود: من از ابتدای مسابقه عصبی نبودم، خوشحالم وقتی می‌توانم مقابل برزیل فوتبال بازی کنم، من با تیم ملی کامرون هم با برزیل بازی کردم و این تیم را در پاریس یک بر صفر بردیم، بازی بسیار سختی برای ما بود با توجه به شرایطی که وجود داشت و هواداران حریف حضور داشتند می‌دانستیم که صنعت نفت از توپ‌های بلند استفاده می‌کند اما خط هافبک و دفاع ما خیلی خوب عمل کرد. کی‌روش باید بابت حضور این بازیکنان در تیم ملی خوشحال باشد.

* این فینال را به همه هواداران تقدیم می‌کنم

وی افزود: به همه بازیکنانم از اول تا آخر تبریک می‌گویم، این فینال را همچنین به هواداران خوبمان تقدیم می‌کنم، هوادارانی که نه فقط در تهران بلکه در سراسر ایران حضور دارند و حتی در کشورهای دیگر از جمله آلمان هم هواداران استقلال حاضرند. این فینال را به همه آنها تقدیم می‌کنم.

* به بازیکن جدید نیاز داریم و امیدوارم فردا این کار را تمام کنیم

شفر با اشاره به جذب نشدن بازیکن جدید گفت: می‌بینید که بازیکن جدید نداریم، مدیرعامل باشگاه می‌خواهد فردا در این مورد با من صحبت کند و امیدوارم فردا این مسئله تمام شود. بازیکنان ما از ۱۰۰ درصد توانایی خود بهره می‌گیرند. نورافکن ابتدا در جناح راست بازی می‌کرد و در ۲۰ دقیقه آخر به سمت چپ آمد و فشار خوبی هم روی حریف آورد، ما به بازیکن جدید نیاز داریم و امیدوارم که فردا این کار را تمام کنیم.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...