نسخه چاپی

خط و نشان تراكتورسازی برای AFC

مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی تبریز طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواستار برگزاری بازی‌های این تیم مقابل نمایندگان عربستان در تبریز یا كشور قطر شد.

به گزارش نما، باشگاه تراکتورسازی با توجه به انتشار خبر انجام مسابقه مقابل نماینده عربستان در کشور عمان اعلام کرد از حق میزبانی خودش استفاده می‌کند و در شهر تبریز یا در کشور قطر حاضر به انجام این مسابقه خواهد بود.

متن در خواست مکتوب باشگاه تراکتورسازی با امضای مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای مهدی تاج

ریاست محترم فدراسیون فوتبال

با سلام و احترام

با صلوات بر محمد و آل محمد پیرو مذاکرات حضوری و تفاهم صورت گرفته با حمایت مسئولین محترم فدراسیون فوتبال بدینوسیله مجددا بر موضع باشگاه تراکتورسازی جهت میزبانی از تیم الاهلی عربستان در شهر دوحه قطر تاکید می‌گردد.

همانطور که پیش از این اعلام شد باشگاه تراکتورسازی خود را مستحق استفاده از حق میزبانی در خانه و در شهر تبریز می‌داند. با این وجود به دلیل تصمیم ناعادلانه‌ای که اتخاذ گردیده از حق مسلم خود محروم شدیم اما قطعا انتخاب زمین بی طرف بر عهده باشگاه میزبان است و بر همین اساس با توجه به برخی اخبار منتشر شده در خصوص برگزاری بازی در کشور عمان، مخالفت یا نارضایتی تیم میهمان را در این حوزه تاثیرگذار نمی‌دانیم.

بدینوسیله ضمن تاکید مجدد بر خواسته خود از جنابعالی درخواست می‌کنم جهت انجام مکاتبات لازم و اعلام تصمیم قطعی باشگاه تراکتورسازی به کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص میزبانی از این مسابقه در شهر تبریز و یا در صورت اضطرار در کشور قطر دستورات مقتضی را صادر فرمایید.

۱۳۹۶/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...