نسخه چاپی

مسئولان خود را برای نوكری مردم آماده كنند

عکس خبري -مسئولان خود را براي نوکري مردم آماده کنند

روح‌الله حسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس‌ «توانا»، درباره سیلی سخت مردم به چهره استکبار در انتخابات 12 اسفند، اظهار داشت: پیام انتخابات این بود که ملت ایران برای انقلاب، نظام و رهبری ارزش قائلند و در هر شرایطی مدافع ایران اسلامی هستند.

* مردم نشان دادند به اصلاح‌طلبان افراطی اعتقادی ندارند

وی در خصوص تحریم انتخابات از سوی دشمنان خارجی و داخلی تصریح کرد: مردم با مشارکت گسترده نشان دادند کسانی که خود را از نظام جدا کرده و با آن قهر کرده‌اند، هیچ جایگاهی بین مردم ندارند و اگر مردم مدتی آنها را قبول داشتند به خاطر اعتقاد آنها به جمهوری اسلامی بود.

حسینیان بی‌اعتنایی مردم به کسانی که انتخابات را تحریم کرده و در آن شرکت نداشتند را نشانگر رشد و بالندگی ملت ایران دانست و افزود: مردم در انتخابات بی‌اعتنا به القائات برخی گروه‌ها بر حمایت خود از نظام و لبیک به مقام معظم رهبری مقاومت کردند.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس هشتم شورای اسلامی با اشاره به دلایل حذف اصلاح‌طلبان از سپهر سیاست کشور، خاطرنشان کرد: نه‌ تنها اصلاح طلبان افراطی بلکه هر گروهی که بخواهد از نظام فاصله بگیرد، مردم به آنها پشت پا می‌زنند و چنین گروه‌هایی را به تاریخ می‌سپارند.

* مردم در 12 اسفند بر صورت استکبار کوبیدند

حسینیان تأکید کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات 12 اسفند حماسه‌ای خلق کردند که نتیجه آن کوبیدن بر صورت استکبار جهانی بود.

عضو جبهه پایداری درباره بازتاب بین‌المللی و تاثیرات جهانی حضور گسترده مردم در انتخابات روز جمعه، متذکر شد: در این موضوع باید به دو مسئله اشاره کرد؛ اول اینکه هرگاه نظام جمهوری اسلامی قدرت خود را به رخ جهانیان می‌کشد، قطعاً برخورد استکبار با نظام و ملت ایران پیچیده‌تر و در عین حال محتاطانه‌تر می‌شود.

وی افزود: استکبار بعد از این انتخابات دیگر نمی‌تواند به ملت ایران چنگ و دندان نشان دهد چرا که مردم با حضور گسترده خود پشتوانه قدرت‌مند جمهوری اسلامی را به آنها نشان دادند.

حسینیان حضور گسترده در انتخابات را اعلام حمایت مردم از دولت و نظام دانست و خاطرنشان کرد: نقشه‌های دشمن در چنین مواقعی‌ پیچیده‌تر می‌شود لذا مردم باید با هوشیاری مراقب ضربه‌های دشمن باشند.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی در خصوص اتمام فضای رقابتی و لزوم رفاقت جبهه‌های انتخاباتی، اظهار داشت: با توجه به اینکه در انتخابات مردم ید واحد در برابر دشمن شدند، این موضوع بر مجموعه جناح‌ها و وحدت آنها تاثیرگذار خواهد بود.

* مسئولان خود را برای نوکری مردم آماده کنند

وی با بیان اینکه رقابت‌هایی که در آن اختلاف سلیقه دیده می‌شد نباید به معنای اختلاف تلقی شود، افزود: در این انتخابات گروه‌هایی با سلایق مختلف در رقابت با یکدیگر دیدگاه‌های خود را به مردم عرضه کردند و مردم نیز در نهایت دست به انتخاب نمایندگان خود زدند.

حسینیان در پایان با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات تأکید کرد: مسئولان باید در خدمت این مردم دلاور، شجاع، خوش‌فکر و همیشه در صحنه باشند و خود را برای نوکری آنها آماده کنند.

۱۳۹۰/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...