نسخه چاپی

برانكو چرا به كمیته اخلاق احضار شده‌ است؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نمی‌داند چرا به كمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شده است.

به گزارش نما، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان این مطلب در مورد احضارش به کمیته اخلاق اظهار داشت: نمی‌دانم موضوع چیست، اما فردا به کمیته اخلاق می‌روم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود چون گفته است اوسیانو دا کروز، دستیار کارلوس کی‌روش را نمی‌شناسد، به کمیته اخلاق دعوت شده، تصریح کرد:

مگر مجبورم همه را بشناسم؟ این کمیته زیر نظر فدراسیون فوتبال است و فردا مشخص می‌شود چرا دعوت شده‌ام. نمی‌دانم موضوع چیست و باید بدانم در چه رابطه‌ای مرا احضار کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه بحثی به میان آمده که او به خاطر حضور بازیکنان اوکراینی‌ در جمع سرخپوشان به کمیته اخلاق احضار شده است، گفت: باید بروم و ببینم موضوع چیست. حق من است که بگویم چه کسی بازی کند، چه کسی بازی نکند. بازیکنی در لیگ اوکراین بازی کرده، نمی‌تواند بازیکن بی‌کیفیتی برای لیگ ایران باشد.

برانکو در پاسخ به این سؤال که انتظار دارد بازیکنان دیگری از تیم او به تیم ملی دعوت شوند، خاطرنشان کرد:

دوست ندارم به سرمربی تیم ملی بازیکن تحمیل کنم، وظیفه من این است که بازیکنان را آماده‌ کنم تا روزبه‌روز بهتر شوند، اینکه تعداد بازی‌های را بیشتری ببریم و در کنارش خلاقیت هم ببینیم. افتخار می‌کنم تعداد زیادی ملی‌پوش‌ در تیم ملی داریم و افتخار می‌کنم که تعدادشان بیشتر هم بشود.

وی در خصوص اینکه اختلاف پرسپولیس با تیم دوم به 15 امتیاز رسیده و با این شرایط چه تیمی را در حد مدعی قهرمانی می‌داند، گفت:

همه تیم‌هایی که ما را دنبال می‌کنند، شانس دارند، چرا که لیگ یک ماراتن است. فولادخوزستان، ذوب‌آهن و حتی استقلال رقیبان ما هستند. آنها برای رسیدن به ما باید همه بازی‌ها را ببرند، در صورتی که بردن مهم نیست و باید منتظر شکست‌های ما باشند. مطمئن باشند اجازه نمی‌دهیم این اتفاق بیفتد.

سرمربی کروات سرخپوشان در پایان به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت و یادآور شد: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم، چون مدت زیادی است که فرم‌مان را خوب حفظ کرده‌ایم و در سطح بالایی بازی ‌می‌کنیم. این را هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا نشان دادیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و یکی از مهم‌ترین بازی‌مان هفته آینده در آبادان است، بعد از بازی با صنعت نفت آبادان به بازی‌های دیگر فکر خواهیم کرد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...