نسخه چاپی

"سعید آقاخانی" شایسته سیمرغ بلورین جشنواره فجر است

بازیگر فیلم كامیون گفت: اینقدر دستیاری كرده ام كه الان اگر نتوانم فیلم بسازم باید به من شك كرد. به امید خدا اگر فیلمنامه خوبی پیشنهاد شود آن را خواهم ساخت.

به گزارش نما، رامین راستاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: به مدت یک سال تمام مشغول بازی در سریال "افسانه هزارپایان" بودم و همین عاملی بود تا نتوانم پروژه های سینمایی را بپذیریم.

وی در همین راستا ادامه داد: در سریال افسانه هزار پایان نقش اصلی را ایفا میکنم. سریالی بسیار سخت که به زودی روی آنتن خواهد رفت. البته گرفتاری من سر این سریال همچنان تا عید به طول خواهد انجامید.

این بازیگر سینما با اشاره به حضور خود با فیلم "کامیون" در جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: فیلم کامیون را نمی توان دوست نداشت. از نظر من سعید آقاخانی برای بازی در فیلم کامیون شایسته سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر است. البته در فیلمنامه نویسی و فیلمبرداری هم این فیلم شانس های بسیار زیادی دارد.

وی کسب سیمرغ را براساس سلیقه داوران خواند و اضافه کرد: داوران با هر سلیقه ای هم که باشند بدون شک کامیون را در بخش های مختلفی دوست خواهند داشت و مطمئنم که اتفاقات خوبی برای این اثر خواهد افتاد.

راستاد با تاکید بر سابقه طولانی خود در عرصه دستیار کارگردانى سینما خاطرنشان کرد: اینقدر دستیاری کرده ام که الان اگر نتوانم فیلم بسازم باید به من شک کرد. به امید خدا اگر فیلمنامه خوبی پیشنهاد شود آن را خواهم ساخت.

۱۳۹۶/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...