نسخه چاپی

آخرین وضعیت پرونده حادثه قطار تهران-تبریز

محسنی اژه ای درباره پرونده قطار تبریز مشهد گفت: آنهایی هم كه جان باختند وزارتخانه یا سازمان مربوطه با آنها در تعامل است البته پرونده هنوز منجر به قرار نهایی و كیفرخواست نشده است.

به گزارش نما، سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به ادامه رسیدگی به پرونده قطار تبریز مشهد گفت: البته پرونده هنوز منجر به قرار نهایی و کیفرخواست نشده است.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه صدوبیست‌وچهارمین نشست خبری خود در خصوص آخرین وضعیت پرونده حادثه قطار تبریز مشهد گفت: ما تعدادی مجروح داشتیم و تعدادی هم جان باختند.

وی ادامه داد: کسانی که مصدوم هستند باید نظر نهایی پزشک قانونی ارائه شود که اینها بهبود کامل پیدا می کنند یا نه.


سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: آنهایی هم که جان باختند وزارتخانه یا سازمان مربوطه با آنها در تعامل است البته پرونده هنوز منجر به قرار نهایی و کیفرخواست نشده است.

اژه‌ای تصریح کرد: کسانی که به مباشرت متهم بودند شناسایی شدند اما گفتند مقصرهایی هم دارد پرونده به تهران ارسال شد و در حال بررسی است.

وی ادامه داد: تعداد مسبب های این حادثه هنوز مشخص نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص اینکه اطرافیان احمدی نژاد و بقایی گفته بودند دادگاه بقایی علنی است اما علنی برگزار نشد، ایا این صرفا یک ادعا بود؟ گفت: از ناحیه قاضی چنین چیزی اعلام نشده بود.

وی تصریح کرد: اصولا یک بحثی هم وجود دارد که در دادگاه تجدیدنظر اصلا علنی بودن وجود دارد یا نه و در قانون هم چنین صراحت و شفافیتی نیست.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...