نسخه چاپی

تردید درصدور حكم ریاست سازمان استاندارد

با گذشت دو ماه از زمان لغو حكم انتصاب رییس جدید سازمان استاندارد و بازگشت دوباره برزگری به این سازمان، هنوز تكلیف ریاست سازمان استاندارد مشخص نشده و حكم قطعی نیز برای كسی صادر نشده است.

گزارشنما به نقل از افکار ؛ مأموریت نظام الدین برزگری رییس سازمان استاندارد در این سازمان مهر امسال به اتمام رسید و پس از گذشت حدود ۳ ماه از اتمام این مأموریت، ۴ دی ماه بود که اعضای شورای عالی اداری استاندارد به ریاست احمدی نژاد، خورشیدی دبیر شورای مشاورین رییس جمهور را به عنوان جانشین برزگری منصوب کردند.

اما پس از گذشت چند روز و در ۱۳ دی امسال که قرار بود مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید استاندارد برگزار شود با یک تماس تلفنی از دفتر رییس جمهور، از برزگری خواسته شد تا به محل کار خود بازگردد و به این ترتیب وی بدون هیچ حکم رسمی، مجدداً به جایگاه خود در سازمان استاندارد بازگشت.

این در حالی استکه تاکنون و با گذشت حدود ۲ ماه از بازگشت برزگری به سازمان استاندارد حکم قطعی برای او صادر نشده و در واقع وی بدون حکم سرپرستی یا ریاست به اضافه کاری خود در این سازمان ادامه می‌دهد.

برزگری مهر ۸۷ با حکم رییس جمهور به عنوان رییس سازمان استاندارد منصوب شده بود.

بلاتکلیفی در ریاست سازمان استاندارد در حالی ادامه دارد که طبق مصوبه شورای عالی اداری، سازمان استاندارد از وزارت صنعت مستقل و به طور مستقیم زیر نظر رئیس جمهوری اداره خواهد شد.

۱۳۹۰/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...