نسخه چاپی

برانكو چرا به كمیته اخلاق رفت؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از حضور در جلسه كمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: حضور برانكو در این جلسه هیچ ربطی به اظهار نظرش در مورد مربی تیم ملی نداشت.

به گزارش نما، حمیدرضا گرشاسبی گفت: این پرونده ای بود که از قبل یکسری ابهامات و سئوالاتی برای کمیته اخلاق پیش آمده بود. ما قبلا پاسخ داده بودیم. یک تعدادی هم سئوال جواب شده بودند. مرحله آخر برانکو بود که توضیحاتی داد و این پرونده بسته خواهد شد.

وی درباره اینکه گفته می شود این جلسه درباره صحبت‌های برانکو درباره مربی تیم ملی گفت: این جلسه اصلا درباره تیم ملی نبود. قبلا هم یک نامه محرمانه درباره پرونده اوکراینی ها آمده بود.

وی گفت: این موضوع به پرونده مهدی طارمی ربطی نداشت. هیچ چیزی جز اوکراینی ها نبود که برانکو هم به آن پاسخ داد.

گرشاسبی درباره اینکه آیا فدراسیون اجازه دخالت در این مسائل را دارد گفت: مشکلی نداریم که بخواهیم از پاسخ فرار کنیم. ما احترام گذاشتیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و سئوالات درباره این تیم زیاد است. ما هم پاسخگو هستیم و نگران نیستیم.

وی درباره اینکه آیا اوکراینی ها واقعا بازیکنان بی کیفیتی بوده اند یا خیر، گفت: خیر جوابی که نباید بدهند. هیچ بازیکنی بدون اجازه کادر فنی در تیمی ورود نمی کند. اگر این شکلی باشد که دیگر کادر فنی کادر فنی نیست. برانکو هم این پاسخ را داد. همیشه این نیست که بازیکنی که می گیرید بازی کنید. بازیکنی مثل بیرانوند دروازه بان فیکس تیم ملی است و یک بازیکن ذخیره هم دارد. نمی شود نیمکت را خالی گذاشت. خود ما هم یکسری جریمه هایی که پرداخت می کنیم برای بازیکنانی بوده که یک ثانیه هم در زمین نبوده اند. ما باید حرفه ای به این موضوع نگاه کنیم. این ذهنیت هایی که ایجاد می شود، آمده ایم تا پاک کنیم.

۱۳۹۶/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...