نسخه چاپی

اظهارات شجاعی در مورد آخرین وضعیت ذوب آهن

علی شجاعی گفت: خوشبختانه تیم ما در نیم فصل دوم به هماهنگی لازم رسیده است و سعی كردیم با جذب بازیكنان جدید، تیم را تقویت كنیم.

به گزارش نما، علی شجاعی در مورد آخرین وضعیت تیم ذوب آهن و پیش بینی جایگاه این تیم در پایان فصل اظهار کرد: خوشبختانه تیم ما در نیم فصل دوم به هماهنگی لازم رسیده است و سعی کردیم با جذب بازیکنان جدید، تیم را تقویت کنیم. در نیم فصل اول با بدشانسی مواجه شدیم و در دقایق پایانی 4 بازی، نتیجه را به حریفان واگذار کردیم اما در هفته های اخیر نشان دادیم که می توانیم ذوب آهن را به جایگاه اصلی اش برگردانیم.

وی افزود: به نظر می رسد جایگاه پرسپولیس در صدر جدول لیگ دست نیافتنی است، اینکه ذوب آهن در پایان فصل در چه جایگاهی قرار می گیرد بستگی به نتایج بازی های آینده دارد. ما فعلا به ادامه روند فعلی و پیروزی برابر رقبا فکر می کنیم و امیدواریم در نهایت جایگاهی در شان باشگاه ذوب آهن و مردم اصفهان کسب کنیم.

شجاعی با اشاره پیروزی ذوب آهن برابر آیزاول هند و صعود این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: حریف هندی تنها برای دفاع کردن به اصفهان آمده بود و توپ های ما گل نمی شد، همین امر باعث شد تا کمی کار گلزنی ما سخت شود اما خدا را شکر می کنم که در نهایت در آن بازی به برتری رسیدیم و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم.

وی در مورد تیم های همگروه ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بازی ما برابر حریف هندی ربطی به بازی های سخت مان در لیگ قهرمانان آسیا ندارد. برخی می گویند گروه ذوب آهن در آسیا راحت است اما من چنین اعتقادی ندارم و مطمئن باشید ما روی قدرت تمام تیم ها حساب باز می کنیم. تیم های الوحده، الدحیل و لوکوموتیو بسیار قابل احترام هستند و ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم.

شجاعی همچنین در خصوص دیدار روز گذشته تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال که با پیروزی 2 بر یک تیم اصفهانی به پایان رسید گفت: در 20 دقیقه ابتدایی، تیم استقلال نبض بازی را در دست داشت و همین امر موجب شد تا ما گل زودهنگامی را دریافت کنیم. البته ما یک موقعیت خطرناک داشتیم و ضربه مرتضی تبریزی به تیر دروازه برخورد کرد، اگر آن موقعیت به گل تبدیل می شد می توانستیم با اختلاف 2 گل استقلال را شکست دهیم.

وی افزود: نیمه دوم کاملا در اختیار ذوب آهن بود وما توانستیم با پاس های سالم و ارائه یک بازی روان و حساب شده، هر 3 امتیاز این دیدار خانگی را کسب کنیم.

سرپرست تیم ذوب آهن درباره اعتراض استقلالی ها به داور مسابقه به دلیل گرفتن پنالتی علیه آبی پوشان گفت: نظر مربی استقلال محترم است اما من اعتقاد دارم که نه تنها اعلام پنالتی صحیح بود بلکه حسینی مدافع استقلال به دلیل بازی خطرناک باید از سوی داور اخراج می شد. اگر این اتفاق رخ می داد می توانستیم گل های بیشتری را وارد دروازه حریف کنیم.

۱۳۹۶/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...