نسخه چاپی

پخش«طلا و مس» و «امكان مینا» برای غیر ایرانی‌ ها

فیلم‌های سینمایی «طلا و مس» و «امكان مینا» برای مخاطبان غیرایرانی شبكه آی‌فیلم به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش نما، فیلم‌های سینمایی «طلا و مس» و «امکان مینا» به‌ترتیب از کانال‌های عربی و انگلیسی این شبکه در جمعه و شنبه شب روانه آنتن می‌شوند.

*«طلا و مس» به کارگردانی همایون اسعدیان، داستان زندگی طلبه‌ای است که به تازگی با خانواده‌اش به تهران آمده، تا در کلاس‌های استاد اخلاقی که وصف او را بسیار شنیده است، شرکت کند. اما متوجه بیماری اسکلروز چندگانه همسرش زهرا می‌شود و به‌ناچار برای تهیه هزینه درمان او تغییراتی در شیوه زندگی‌اش می‌دهد.

بهروز شعیبی، نگار جواهریان، سحر دولتشاهی، جواد عزتی، رضا رادمنش و مهران رجبی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«طلا و مس» با دوبله عربی صداپیشه های شاخص سوریه ای و با لهجه شامی، جمعه شب ساعت ۲۲:۰۰ به‌وقت مکه(۲۲:۳۰ به‌وقت ایران) روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز شنبه خواهدبود.

*فیلم سینمایی «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی که در مرداد ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده، شنبه ۲۱ بهمن از کانال انگلیسی آی‌فیلم با زیرنویس انگلیسی پخش خواهدشد.

میلاد کی مرام، مینا ساداتی، شاهرخ فروتنیان، سیامک صفری، سیامک احصایی، بهادر مالکی، علی مردانه، فرزاد باقری، شایسته ایرانی و بهرنگ علوی در این فیلم سینمایی حضور دارند.

«امکان مینا» شنبه ساعت ۲۲:۰۰ به وقت GMT (۰۱:۳۰به وقت تهران) روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز بعد خواهد بود.

۱۳۹۶/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...