نسخه چاپی

آخرین اخبار از وضعیت استفاده از كارت‌خوان‌ در جایگاه‌های سوخت

نایب رئیس كمیسیون انرژی مجلس آخرین اخبار از وضعیت استفاده از كارت‌خوان‌ در جایگاه‌های سوخت را تشریح كرد.

به گزارش نما، هدایت‌الله خادمی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام جایگاه‌های سوخت مبنی بر دریافت پول نقد از مشتریان و عدم استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان، گفت: این مسئله حاشیه‌هایی ایجاد کرد، اما در مکاتباتی که با بانک مرکزی و وزارت نفت داشتیم، اعلام کردند که این مشکل نهایتا ظرف امروز حل می‌شود.

وی افزود: در پی توقف استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان در جایگاه‌های سوخت، جایگاه‌داران اعلام کردند که باید برای خرید سوخت، پول نقد پرداخت کنند، وزارت نفت و بانک‌ها هم اعلام کردند که توقف پرداخت و جابه‌جایی، حداکثر 12 ساعت است که می‌خواهند آن را هم کاهش دهند، که امروز این مشکل حل می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: اگر مشکل جابه‌جایی پول از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان توسط جایگاه‌های سوخت، حل نشود، مشکلاتی را ایجاد می‌کند و جایگاه‌داران در مبادلات خود برای خرید سوخت با مشکلاتی رو‌به‌رو می‌شوند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بانک‌ها، شاپرک(شبکه ارتباطی پرداخت) و وزارت نفت اعلام کردند که موضوع حل شده و پول نقد، آنی به حساب‌شان منتقل می‌شود.

۱۳۹۶/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...