نسخه چاپی

فاطمه رجبی: سكوتم از پشیمانی نیست

به گزارش نما، روزنامه اعتماد نوشت:

*شما سایت‌ها، روزنامه و خبرگزاری‌ها را نگاه کنید چیزی از من نمی‌بینید. خیلی هم درخواست مصاحبه از قبل از انتخابات مجلس دارم اما تصمیم گرفته‌ام دیگر مصاحبه نکنم....مصاحبه با مشرق دو ماه قبل از این بود که تصمیم به سکوت بگیرم. آن زمان مصاحبه می‌کردم و می‌نوشتم اما یک ماه یا بیشتر از یک ماه مانده به انتخابات مجلس تصمیم گرفتم ساکت باشم تا ان‌شاءالله اگر خدا بخواهد تا آخر عمرم ساکت باشم.

*[درپاسخ به این پرسش که ‌ چه اتفاقی افتاده که سکوت کرده‌اید. اینکه شما از حامیان سرسخت آقای احمدی‌نژاد بودید و ایشان را معجزه هزاره سوم دانستید در حال حاضر که ایشان دیگر محبوب اصولگرایان نیستند سکوت اختیار می‌کنید؟] بله، کتاب نوشتم و از همه آن مطالبی که نوشتم و حرف‌هایی هم که زده‌ام پشیمان نیستم و همه آن حرف‌ها را همچنان قبول دارم.

*[ درپاسخ به این پرسش که یعنی همچنان معتقدید که آقای احمدی‌نژاد معجزه هزاره سوم است؟] الان که نمی‌خواهم اظهارنظر کنم اگر قصد داشتم حتما حرف می‌زدم و اظهارنظر می‌کردم. اما در حال حاضر به هیچ عنوان دیگر نمی‌خواهم حرف بزنم. مگر من چه کسی هستم که بخواهم مصاحبه کنم....خب، حتما یک اتفاقاتی افتاده است. من اصلا جایگاهی ندارم که کسی بخواهد با من مصاحبه کند....نه درباره آقای احمدی‌نژاد و نه درباره هیچ چیز دیگری حرف نخواهم زد.

*دکتر الهام از من چیزی نخواسته است و حرفی نزده. خودم خواستم که سکوت کنم نه آقای دکتر.

* یک زمانی فکر می‌کردم که باید از مسائلی که به نظرم درست بود دفاع و آنها را تبلیغ می‌کردم اما الان دیگر نمی‌خواهم وارد سیاست باشم.

۱۳۹۱/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...