نسخه چاپی

آقای بازیگر: بم بودن صدایم را دوست ندارم

بازیگر «چهارراه استانبول» با اشاره به چگونگی پرداختن این فیلم به واقعه پلاسكو، عنوان كرد برای بازی در این اثر سینمایی در صدایش تغییراتی به وجود آورده است.

به گزارش نما، تینو صالحی بازیگر و کارگردان تئاتر که در فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» ایفای نقش کرده است درباره این تجربه گفت: من پیش از این در فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» رضا درمیشیان نقش کوتاهی داشتم و «چهارراه استانبول» دومین تجربه سینمایی‌ام محسوب می شود که البته در این فیلم هم نقش کوتاهی دارم اما نقشم تاثیرگذار است و در ذهن مخاطبان می ماند و من هم از این تجربه راضی هستم.

وی درباره اینکه این فیلم تا چه اندازه توانسته واقعه پلاسکو را به درستی برای مخاطب به تصویر بکشد، بیان کرد: تماشاگری که به قصد دیدن فیلمی درباره اتفاقات ساختمان پلاسکو به دیدن این فیلم می نشیند، طبیعتا انتظاراتش برآورده نخواهد شد چون همانطور که مصطفی کیایی هم بر این نکته تاکید دارد ماجرای پلاسکو با قصه اصلی فیلم گره می خورد و در حاشیه قرار می گیرد.

این بازیگر تاکید کرد: این شیوه درست ترین راه برای به تصویر کشیدن چنین واقعه ای است و خوب است که اتفاقی به این مهمی در حاشیه یک قصه اصلی روایت شود.

صالحی درباره طراحی صدایی که در این فیلم برای کاراکترش انجام داده است، توضیح داد: من در کارهای تئاتری هم از ویژگی های صدایم خیلی استفاده می کنم البته نه به گونه ای که به صداسازی تیپیکال نزدیک شود اما صدایم قابلیت هایی دارد که با تغییرات خیلی زیاد می توانم آن را واقعی جلوه بدهم و در فیلم «چهارراه استانبول» نیز این کار را انجام دادم.

بازیگر نمایش «پولانسکی» که این روزها در تماشاخانه پالیز روی صحنه است در پایان صحبت هایش بیان کرد: صدای طبیعی من بم است اما چندسالی است که زیاد این صدا را دوست ندارم بنابراین در برخی از نقش ها برای طبیعی‌تر شدن نقش از صداهای دیگرم استفاده می کنم و بمی صدایم را می گیرم.

فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی و بازی بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل، ماهور الوند، مسعود کرامتی، سعید چنگیزیان، تینو صالحی، حسین امیدی، پوریا رحیمی سام، خسرو احمدی و ... در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

۱۳۹۶/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...