نسخه چاپی

علی دایی با رئیس فیفا مسابقه می‌دهد!

فدراسیون فوتبال در تلاش است با حضور رئیس فیفا در تهران برنامه‌های متنوعی را به مرحله اجرا بگذارد.

به گزارش نما، فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرد از اینفانتینو برای حضور در تهران در تاریخ 10 اسفند دعوت به عمل آورده است. با توجه به فشردگی برنامه‌های رئیس جهانی فدراسیون فوتبال مسئولان فدراسیون ایران در تلاش هستند تا سفر اینفانتینیو یک روز زودتر انجام شود و وی نهم اسفند وارد تهران شود تا برخی از برنامه‌ها در نهم و سایر برنامه‌ها در 10 اسفند برگزار شود.

اینفانتینو قرار است با جت شخصی خود وارد تهران شده و با همان شکل تهران را ترک کند. وی طبق صحبتی که از قبل با مهدی تاج در نشست هلند داشت، ابراز کرده که مهمترین هدفش از حضور در تهران دیدار با حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران است و فدراسیون فوتبال در حال مکاتبه با دفتر ریاست جمهوری است تا در تاریخ 10 اسفند این دیدار محقق شود.

همچنین قرار است رئیس فیفا تماشاگر ویژه دربی پایتخت در همین روز باشد. این بازی ساعت 17 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

از دیگر برنامه‌های رئیس فیفا در تهران باید به برگزاری نشست خبری با خبرنگاران و همچنین برگزاری یک دیدار دوستانه فوتسال بین پیشکسوتان فوتبالی در تهران و با حضور خود اینفانتینیو اشاره کرد.

این بازی دوستانه به پیشنهاد خود رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در حال برنامه‌ریزی است. وی اعلام کرده تمایل دارد در این بازی دوستانه علی دایی حضور داشته باشد.

فدراسیون فوتبال نیز در حال تدارکات تشکیل تیم فوتسال از بین بزرگان و پیشکسوتان فوتبال است. در این اقدام انجام شده از بازیکنان ملی‌پوش 98 و همچنین بازیکنانی نظیر وحید شمسایی و جواد نکونام دعوت به عمل آمده است.

یکی دیگر از برنامه‌های فدراسیون فوتبال برگزاری جشنواره فوتبالی دختران است که این مراسم هر ساله 18 اسفند برگزار می‌شود اما با توجه به حضور رئیس فیفا در تهران قرار شده این جشنواره امسال در تاریخ 9 یا 10 اسفند برگزار شود تا اینفانتینو شاهد برگزاری این جشنواره و توجه فدراسیون فوتبال به دختران باشد.
منبع: فارس

۱۳۹۶/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...