نسخه چاپی

پیشكسوت پرسپولیس: دوست دارم استقلال نایب قهرمان شود

حمید استیلی با اشاره به شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نسبت به فصل گذشته شرایطش خیلی بهتر شده و بازیكنان خوبی در این تیم حضور دارند.

به گزارش نما، حمید استیلی با اشاره به شرایط فعلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نسبت به فصل گذشته شرایطش خیلی بهتر شده و بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند.

وی افزود: بازیکنانی مثل حسینی، امیری، خلیل‌زاده و علیپور در پرسپولیس هستند که خیلی به تیم کمک می‌کنند. به نظرم صادق محرمی هم آمادگی حضور در تیم ملی را دارد و می‌تواند به تیم کی‌روش کمک کند.

استیلی در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ادامه داد: پرسپولیس ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده و با توجه به روندی که شاگردان برانکو در مسابقات لیگ برتر دارند می‌توان این تیم را قهرمان لیگ برتر دانست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به میزبانی استقلال و تراکتورسازی از نمایندگان عربستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امیدوارم مشکلات میزبانی ایرانی‌ها در بازی با تیم‌های غربستانی درست شود و تیم‌های پرطرفدار ایرانی موفق شوند در زمین خودشان و با کمک هواداران که یار دوازدهم هستند در مسابقات شرکت کنند.

وی در مورد نایب قهرمانی استقلال عنوان کرد: دوست دارم اول پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود و بعد از آن استقلال به نایب قهرمانی برسد، چون استقلال طرفداران بسیار زیادی دارد.

استیلی خاطرنشان کرد: درگذشته بازیکنان روی پیراهن تیمشان تعصب داشتند و بدون هیچ چش‌مداشتی قراردادشان را تمدید می‌کردند اما در حال حاضر پرسپولیس با پرداخت پول بیشتر می‌تواند قرارداد بازیکنان را تمدید کند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...