نسخه چاپی

اذعان عبدالله ناصري به فعاليت چراغ خاموش اصلاح

فعال هستیم اما سكوت می كنیم

عکس خبري -فعال هستيم اما سکوت مي کنيم

الحمدالله هستند بقیه دوستان و فعالیت می كنند. من نیز فعلا مصاحبه ای انجام نمی دهم و مصاحبه نكردن دلیل بر فعال نبودن نیست، فعلا فقط مصاحبه نمی كنم.

به گزارش نمابه نقل ازافکار نیوز، هرچه به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم نزدیکتر می شویم خبرهای بیشتری در خصوص فعالیت پشت پرده اصلاح طلبان در زمینه انتخابات منتشر می شود که نشان می دهد این جریان سیاسی اگرچه سیاست های خود را به صورت علنی اعلام نمی کنند و کمتر تن به مصاحبه می دهند، اما همچنان با سیاست « موتور روشن و چراغ خاموش» حرکت می کنند تا از این رهگذر بتوانند نیروی های خود را سازماندهی کنند و در فرصت مناسب به میدان بیایند.

از این رو به سراغ دکتر عبدالله ناصری، عضو تشکل منحله سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و مدیر عامل خبرگزاری ایرنا در دوران اصلاحات رفتیم.

مردی که پیش از این نام وی به طور فراوان در رسانه های مختلف شنیده می شد اما این روزها سیاست سکوت را اختیار کرده است، از وی در خصوص فعالیت های روزانه اش و همچنین علت عدم گفت و گو با رسانه ها سئوال کردیم.

* آقای ناصری این روزها نام شما در رسانه ها مختلف کمتر شنیده می شود، علت این موضوع چیست؟ آیا در فعالیت های سیاسی اصلاح طلبان مشارکت دارید؟

عبدالله ناصری: الحمدالله هستند بقیه دوستان و فعالیت می کنند. من نیز فعلا مصاحبه ای انجام نمی دهم و مصاحبه نکردن دلیل بر فعال نبودن نیست، فعلا فقط مصاحبه نمی کنم.

* علت مصاحبه نکردن شما چیست؟

عبدالله ناصری: مصاحبه برای فرصت های دیگر بماند، فعلا در این شرایط و اوضاع بهتر است که سکوت بکنیم تا شرایط بهتری شکل بگیرد.

* آیا در زمینه انتخابات فعالیتی انجام می دهید؟

عبدالله ناصری: هنوز بحث انتخابات زود است و انشالله به موقع صحبت می کنیم و در مورد آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

۱۳۹۱/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...