نسخه چاپی

واكنش پبشكسوت فوتبال به اظهارات جنجالی علی كریمی

معینی در خصوص انتقاد‌های علی كریمی از تاج، برنامه ۹۰ و رفتار‌های این مربی عنوان داشت: علی كریمی بازیكن اسطوره‌ای فوتبال ایران است، او شاگرد كلاس‌های مربیگری من بوده و به نظر من باید از بزرگان فوتبال ایران مشورت بگیرد.

به گزارش نما، فریدون معینی در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس با این اخلاف امتیازی که دارد و انجام سبک بازی خوب و متفاوتی که ارائه می‌دهد به نظر می‌آید قهرمان لیگ برتر فوتبال است، ولی این موضوع به تنهایی کافی نیست.

وی در ادامه تصریح کرد:یک تیمی شایسته قهرمانی است باید تا آخر بازی‌ها از تلاش برای قهرمانی دست برندارد و به خوبی بازی‌های لیگ را ادامه دهد و نباید از حالت خوب انگیزشی برای قهرمانی پایین بیایند.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: پرسپولیس می‌تواند در ادامه بازی‌های لیگ با مسجل شدن قهرمانی‌اش از بازیکنان جوان و با انگیزه استفاده کند و از بازیکنان اصلی برای لیگ قهرمانان آسیا بهره ببرد تا در هردو جام موفق باشد.

معینی در خصوص انتقاد‌های علی کریمی از تاج، برنامه ۹۰ و رفتار‌های این مربی عنوان داشت: علی کریمی بازیکن اسطوره‌ای فوتبال ایران است، او شاگرد کلاس‌های مربیگری من بوده و به نظر من باید از بزرگان فوتبال ایران مشورت بگیرد. کریمی بهتر است هیجانات خود را در بازی‌ها کنترل کند و رفتار مناسب تری از خود نشست دهد.

۱۳۹۶/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...