نسخه چاپی

ورود مجلس به مسئله ویلاسازی مدیران در سواحل دریای خزر

نماینده مردم رشت با اشاره به ارائه تقاضای بررسی ویلاسازی مدیران دولتی در سواحل خزر به كمیسیون عمران گفت: احتمالا برخی نمایندگان مجلس كه از این ویلاها استفاده می‌كنند و منافعی در آنها دارند مانع رسیدگی كمیسیون هستند.

به گزارش نما، نماینده مردم رشت با اشاره به ارائه تقاضای بررسی ویلاسازی مدیران دولتی در سواحل خزر به کمیسیون عمران گفت: احتمالا برخی نمایندگان مجلس که از این ویلاها استفاده می‌کنند و منافعی در آنها دارند مانع رسیدگی کمیسیون هستند.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ارائه تقاضا به کمیسیون عمران مجلس درمورد اعمال ماده 236 آیین‌نامه داخلی مجلس در زمینه ویلاسازی در سواحل دریای خزر گفت: این سواحل به حیات خلوت مدیران دولتی تبدیل شده و هزاران ویلا از سوی آنان در این خط ساحلی ساخته شده است.

وی با اشاره به هزینه‌های بالای برخی مدیران دولتی در ساحل دریای خزر برای رفاه شخصی خودشان اظهار داشت: تقاضای اعمال ماده 236 آیین‌نامه داخلی مجلس را در این باره داده‌ایم تا مشخص شود چرا جلوی این تخلفات گرفته نمی‌شود.

کوچکی‌نژاد گفت: متاسفانه دست‌هایی در کار است که اجازه نمی‌دهد این تقاضا مورد رسیدگی واقع شود، و حتی شاید خود برخی از نمایندگان مجلس هم منافعی در این ویلاسازی‌ها داشته‌اند و دارند چرا که با عنوان مثال در ایام عید از ویلاهای این مدیران استفاده می‌کنند و نمک‌گیرشان می‌کنند و از این رو مانع رسیدگی آن در کمیسیون می‌شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پافشاری خود جهت اعمال ماده 236 آیین‌نامه داخلی مجلس درمورد ویلاسازی‌های مدیران دولتی در ساحل دریای خزر بیان داشت: باید گزارشی از این موضوع به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

۱۳۹۶/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...