نسخه چاپی

بیانات رهبری در خراسان شمالی، چراغ راه تشكل های دانشجویی است

دبیر تشكیلات دفتر تحكیم وحدت بیانات رهبری در جمع مردم،دانشجویان،طلاب و بسیجیان استان خراسان شمالی را چراغ راه تشكل های دانشجویی دانست و تاكید كرد: خطوط دایره نظام را رهبری ترسیم می كنند و فقط مواضع ایشان برای ما فطل الخطاب است نه مواضع مدیران و افراد دیگر كه در جغرافیای سیاسی ایران تاثیر گذار هستند.

به گزارش نما، مهدی امیریان دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار مهر،سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی را پربرکت عنوان کرد و با بیان اینکه ایشان در این سفر به نکات بسیار مهمی اشاره کردند افزود: نباید به این راحتی از این سخنان عبور کرد،همه باید در راستای سخنان رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

وی نیاز جامعه را حفظ ثبات و آرامش دانست و با بیان اینکه رهبری و مردم به هیچ وجه از تشتت مسائل سیاسی استقبال نمی کنند اظهار داشت: متاسفانه بعضی از نخبگان و مسئولان توجه لازم را برای حفظ آرامش و ایجاد اتحاد و همدلی انجام نمی دهند اما با سخنان اخیر رهبری باید به سمت تحقق زندگی اسلامی پیش رویم،ولازمه رسیدن به زندگی اسلامی حفظ آرامش و پایبندی به ارزش ها و اصول اسلام است،نه ارزش های فردی و جناحی.

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه مردم هیچگاه از انقلاب خسته نمی شوند گفت: نمی دانم چرا عده ای براین باورند که مردم خسته شده اند،این افراد باید بدانند که مردم همیشه از خواص و چهره های شاخص سیاسی جلوتر حرکت می کنند و هیچگاه حاضر نمی شوند از قطار انقلاب پیاده شوند.

امیریان در عین حال گفت: البته مردم از مسئولین نیز انتظار دارند با آنها صادق باشند،حقایق را بیان کنند و به مشکلات دامن نزنند،تقصیرها و ضعف خود را به گردن بگیرن و کسی را بعنوان مقصر اصلی معرفی نکنند.

این فعال دانشچویی همچنین به تاکید مقام معظم رهبری مبنی پرهیز از فعالیت های زودهنگام انتخاباتی اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است اما باید در زمان معین خود وارد عرصه انتخابات شد،و نباید تشکل های سیاسی و دانشجویی از هم اکنون فضای کشور را کاملا انتخاباتی کنند،معضل امروز جامعه حل مشکلات اقتصادی کشور است نه ورود چهره های سیاسی به عرصه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری.

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت اذعان داشت: آنچه در حال حاضر باید برای دانشجویان و تشکل های دانشجویی مهم باشد مطالبه گری و طرح پرسش از مسئولان بویژه مسئولان اقتصادی است.مردم همین را از فعالان سیاسی و دانشجوی می خواهند.

امیریان سخنان رهبری در جمع مردم،دانشجویان،طلاب و بسیجیان استان خراسان شمالی را چراغ راه تشکل های دانشجویی دانست و تاکید کرد: خطوط دایره نظام را فقط رهبری ترسیم می کنند و مواضع ایشان برای ما فطل الخطاب است نه مواضع مدیران و افراد دیگر که در جغرافیای سیاسی ایران تاثیر گذار هستند.

وی بیان اینکه نباید با نام رهبری کاسبی سیاسی انجام داد خاطرنشان کرد: ایشان در این سفر چندین بار به این نکته اشاره کردند که به هیچ وجه تعاریف و تمجیدهایی که مدام در وصف رهبری بیان می شود را نمی پسندند بنابراین اگر ما خود را ولایت مدار و سرباز واقعی رهبری می دانیم باید درخواست معظم له را در این مورد اجابت کنیم و درعمل ارادتمان را به ولی فقیه به اثبات برسانیم.

۱۳۹۱/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...