نسخه چاپی

جدیدترین وضعیت ساخت فیلم «موریانه»

تهیه‌كننده سینما گفت: حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر جزو برنامه‌هایی است كه برای اكران فیلم موریانه در نظر داریم؛ البته اگر شرایط مهیا شود.

به گزارش نما، غلامرضا موسوی تهیه‌کننده سینما، درباره حضور فیلم سینمایی «موریانه» در جشنواره جهانی فیلم فجر، گفت: این فیلم آماده نمایش است و درخواست پروانه نمایش دادیم که پس از صدور،کارهای پخش بین‌المللی آن آغاز می‌شود. حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر جزو برنامه‌هایی است که باید در مورد آن فکر کرد اما اگر شرایط لازم فراهم شود، فیلم را به این رویداد فرهنگی هنری خواهیم فرستاد.

وی افزود: «موریانه» اثری متفاوت، تجربی و تعاملی است که فکر می‌کنم مورد توجه مخاطبان خاص و آنهایی که به دنبال این نمونه فیلم ها هستند، قرار بگیرد.

این تهیه‌کننده اذعان داشت: این فیلم تجربه خوب و قابل تأمل فیلمسازی است که سال‌ها در عرصه فیلم کوتاه کار کرده و موفق بوده است.

گفتنی است؛ «موریانه» به تهیه‌کنندگی سیدغلامرضا موسوی و کارگردانی مسعود حاتمی در ایران و ارمنستان در دو فصل زمستان و تابستان فیلمبرداری شده است.

مریم مقدم و بهتاش صناعی‌ها بازیگران اصلی «موریانه» و سیاوش چراغی پور، نهال دشتی، پاشا جمالی، خورشید چراغی پور و سوده ازقندی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

۱۳۹۶/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...