نسخه چاپی

اتمام طرح جامع مدیریت بحران در سال 97

رئیس كمیته‌ بودجه و نظارت با بیان اینكه در مجموع برای تكمیل طرح جامع مدیریت بحران حدود 2 میلیارد نیاز است، تصریح كرد: پیشنهاد می‌كنم این طرح برای سال 97 از دستور خارج شود و وظایف‌ دستگاه مختلف‌ در فرآیند انجام كار در خصوص مدیریت بحران بازنگری شود.

به گزارش نما، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به اتمام طرح جامع مدیریت بحران در سال 97 اظهار کرد: این طرح وظایف دستگاه‌های مختلف را در زمان بحران مشخص می‌کند و فرآیند دستورالعمل‌ و شکل کار به طور جامع توسط این طرح بازنگری می‌شود.

رئیس کمیته‌ بودجه و نظارت با بیان اینکه در مجموع برای تکمیل این طرح حدود 2 میلیارد نیاز است، تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم این طرح برای سال 97 از دستور خارج شود و وظایف‌ دستگاه مختلف‌ در فرآیند انجام کار در خصوص مدیریت بحران بازنگری شود.

فراهانی گفت: اگر اعتبار این طرح از مبلغ یک میلیارد تومان به 2 میلیارد تومان افزایش یابد، در این صورت طرح برای سال آینده به پایان می‌رسد و از دستور خارج می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم اعتبار طرح جامع مدیریت بحران از محل تملک املاک جهت کاربری مدیریت بحران‌ با کد 40000 تأمین شود.

۱۳۹۶/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...