نسخه چاپی

تذكر وزارت كشور به افرادی كه تبلیغات ریاست جمهوری را آغاز كرده اند

عکس خبري -تذکر وزارت کشور به افرادي که تبليغات رياست جمهوري را آغاز کرده اند

معاون سیاسی وزیر كشور از تبلیغات زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش نما، صولت مرتضوی بدون نام بردن از افرادی گفت تاکنون چندین مصداق برای تبلیغات زودهنگام انتخاباتی داشته ایم. وی افزود: تذکرات لازم به افرادی که تبلیغات زودهنگام را آغاز کرده اند داده شده و امیدواریم که همه افراد قانون را رعایت کنند .
معاون سیاسی وزیر کشور که با ایرنا گفت و گو می کرد از داوطلبانی که تبلیغات زودهنگام خود را آغاز کرده اند خواست که قبل از برخورد قانونی با آنان، این اقدام را متوقف کنند.
وی با بیان این که جامعه در فضای کنونی نیازمند کار، تلاش و کوشش است و تمامی مسوولان باید همه وقتشان را معطوف به خدمت بی منت کنند، اظهار داشت: تبلیغات زودهنگام انتخاباتی خلاف قانون است و بر اساس قانون، تبلیغات انتخاباتی بعد از ثبت نام و تعیین صلاحیت داوطلبان آغاز می شود.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم ورود زودهنگام جامعه به مباحث انتخاباتی اظهار داشت: افرادی که قصد دارند مجری قانون باشند باید قانون را رعایت کنند و قانون گریز نباشند.
مرتضوی با بیان این که در فضای کنونی ، ورود زودهنگام به مباحث انتخاباتی، آفت خدمت رسانی به مردم است ، تصریح کرد: ورود زودهنگام به این مباحث باعث تلاطم و درگیری فکری جامعه می شود.

۱۳۹۱/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...