نسخه چاپی

منتظر سری جدید انیمیشن «پهلوانان» در نوروز ۹۷ باشید

سری چهارم انیمیشن «پهلوانان» به تهیه كنندگی علیرضا گلپایگانی و كارگردانی سیاوش زرین آبادی با تكنیك دو بعدی در ۲۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای آماده پخش برای نوروز ۹۷ شد.

به گزارش نما، سیاوش زرین آبادی کارگردان انیمیشن «پهلوانان» درباره روند تولید این مجموعه توضیح داد: پس از حدود ۲ سال کار مداوم، سری جدید «پهلوانان» را برای پخش در نوروز ۹۷ تولید و آماده پخش کردیم.

وی ادامه داد: در این سری نیز شخصیت‌های اصلی مجموعه شامل یاور، صفی و مفرد طی داستان ها و ماجراهای جذاب و پر افت و خیز به مبارزه با مظالم و بی‌عدالتی‌های داروغه‌ها و گزمه‌های شهر خوارزم برخاسته و با امداد از ارشادات و رهبری‌های معنوی پوریای ولی پهلوان شهر به دستگیری و پشتیبانی مردم ستمدیده و بینوای شهر مبادرت می‌کند.

زرین آبادی اظهار کرد: این مجموعه با تکنیک دو بعدی و با استفاده از جدیدترین نرم‌افزارهای روز دنیا ساخته شده و کیفیت تصویری و غنای حرکتی آن نسبت به سری‌های قبل از رشد قابل توجهی برخوردار است. همچنین با توجه به ارتقای کیفیت پخش در شبکه‌ها، همه قسمت‌های این برنامه با فرمت FullHD تولید شده است.

عوامل این انیمیشن به این شرح است: سرپرست بخش طراحی و استوری‌برد: ابراهیم موحدی، سرپرست بخش متحرک سازی: حامد اکرمی، طراح فضا و بک گراند: حسین صافی، طراح شخصیت‌ها: حمید برزویی، طرح قصه ۱۳ قسمت: امیر محمد دهستانی، انیماتورها: مریم رئوف، مسعود مرادی، علی رحیمی، سیامک تکلو، لیلا آهنگ، سرپرست بخش لی‌اوت: لیلا آهنگ، دستیار لی اوت: امینه بهلول، کامپوزیت: زهرا جعفرزاده، سرپرست گویندگان: حمیدرضا آشتیانی پور، آهنگساز: سعید انصاری، صدا گذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی، مدیریت بخش فنی: سید عرفان گلپایگانی، مدیر تولید: مریم جلیلی، مدیر تدارکات: مجید محمدی.

۱۳۹۶/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...