نسخه چاپی

بار سنگین خواص در انتخابات 92

عکس خبري -بار سنگين خواص در انتخابات 92

عضو جامعه مدرسین با اشاره به لزوم بصیرت نخبگان و خواص در انتخابات 92، گفت: تبلیغات انتخاباتی زودهنگام باعث دلسردی مردم و امیدواری دشمن به التهابات می‌شود لذا باید از ورود زودهنگام پرهیز كرد.

به گزارش نما، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه و عضو جامعه مدرسین در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی مبنی بر پرهیز از ورود زودهنگام به تبلیغات انتخابات و تبعات منفی آن، اظهار داشت: انتخابات به صورت ذاتی سلسله التهاباتی را در جامعه ایجاد می‌کند که اظهارنظرهای مختلف و متنوع نیز آرامش را از جامعه سلب می‌کند لذا این خاصیت شرایط انتخاباتی است.

وی به لزوم بصیرت نخبگان و خواص در انتخابات 92 اشاره کرد و متذکر شد: نخبگان باید با طرح مباحث ضروری در رسانه ملی و رسانه‌های مختلف بار سنگین انتخابات ریاست‌جمهوری را به مقصد برسانند و پیامدهای منفی فتنه 88 را نیز برای جامعه تبیین کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به فرصت هشت ماهه تا انتخابات 92 ادامه داد: متأسفانه عده‌ای از افراد به گونه‌‌ای اظهارنظر می‌کنند که به حیثیت و آبروی رقیب‌شان لطمه وارد می‌شود و در واقع چنین کاری را برای مطرح کردن خود انجام می‌دهند.

عضو جامعه مدرسین ادامه داد: ما در شرایط رویارویی با دشمن قرار داریم لذا اگر تبلیغات زودهنگام باعث شود که مردم دلسرد شده و دشمنان نیز با توجه به این التهابات امیدوار شود، اشتباه است چراکه کشور امروز نیازمند وحدت، آرامش و همدلی است.

وی تاکید کرد:‌ متأسفانه فضای انتخابات در کشورمان با همدلی و وحدت سازگار نیست در حالی که برای غلبه بر دشمن نباید بی‌جهت مردم را درگیر مسائلی کنیم که هم باعث بهره‌مندی دشمن می‌شود و هم آنها را دلسرد می‌کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری در خصوص راهکارهای جلوگیری از تکرار فتنه 88 در انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: بهترین راهکاری که در این زمینه وجود دارد، آگاهی دادن به مردم است. یعنی عوارض و پیامدهای فتنه 88 باید بازخوانی شود.

مدیر حوزه‌های علمیه افزود: بنابراین اطلاع‌رسانی، بازخوانی آثار زیان‌بار انتخابات 88 و رصد کردن برنامه‌های دشمن از راهکارهای جلوگیری از تکرار فتنه 88 است.

۱۳۹۱/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...