نسخه چاپی

امكان پس گرفتن امضای طرح سئوال از رئیس جمهور وجود ندارد

سخنگوی كمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به جریان افتادن بررسی طرح سئوال از رئیس جمهور در این كمیسیون گفت: طبق آئین نامه داخلی مجلس پس از ابلاغ كتبی طرح سئوال به رئیس جمهور، امكان پس گرفتن امضا از این طرح وجود ندارد.

به گزارش نما، غلامرضا کاتب در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر اظهار داشت: زمانی که طرح سئوال از رئیس جمهور کتبا به دولت ابلاغ شد این طرح صد امضا داشت و تنها دو نفر امضای خود را پس گرفتند.

وی گفت: طبق آئین نامه داخلی مجلس پس از ابلاغ نامه به رئیس جمهور و به جریان افتادن این طرح امکان بازپس گیری امضاها وجود ندارد.

کاتب خاطرنشان کرد: در پی ابلاغ نامه طرح سئوال از رئیس جمهور هنوز نماینده نمایندگان وی برای پاسخگویی به این سئوال به مجلس معرفی نشده اند.

وی افزود: رئیس جمهور تا روز شنبه فرصت دارد نماینده یا نمایندگان خود را معرفی کند تا در جلسه روز یکشنبه کمیسیون برنامه و بودجه برای پاسخگویی حاضر شود.

به گزارش مهر طرح سئوال از رئیس جمهور با 102 امضا 19 مهرماه درباره مسائل ارزی، واردات گندم و خودرو به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد و هیئت رئیسه نیز کمیسیون برنامه و بودجه را به عنوان بررسی کننده این سئوال تعیین کرد.

۱۳۹۱/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...