نسخه چاپی

روایت شجونی از ارادت جوانفكر به مشایی

حجت الاسلام جعفر شجونی، عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز گفت: پیش از این یك بار جوانفكر را به جلسه جامعه وعاظ دعوت كردیم و هنگامی كه یك كلمه از مشایی پرسیدیم، فریاد می زد كه مشایی اولین شخص در ممكلت است! اما مشایی چگونه اولین نفر است و چه كسی او را به عنوان رئیس جمهور آینده قبول دارد؟

به گزارش نما به نقل از زندگی، حجت الاسلام جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر بازید رئیس جمهور از زندان اوین و حمایت صریح الحن از علی اکبر جوانفکر، ابراز داشت: دولت و رئیس جمهور نباید گرایش اینگونه داشته باشند چرا که جوانفکر از سوی قوه قضائیه بازداشت شده است و برای این کار نیز دلایلی وجود داشته است؛ اما اگر رئیس جمهور به همین رویه ادامه داده و عنوان کند که این حکم درست نیست، مورد قبول نخواهد بود.

وی تاکید کرد: پیش از این یک بار جوانفکر را به جلسه جامعه وعاظ دعوت کردیم و هنگامی که یک کلمه از مشایی پرسیدیم، فریاد می زد که مشایی اولین شخص در ممکلت است! اما مشایی چگونه اولین نفر است و چه کسی او را به عنوان رئیس جمهور آینده قبول دارد؟

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: مسئولان نیز در برابر قانون تفاوتی با مردم ندارند اما برخی به دلیل تعصبات موجود، از اطرافیان خود حمایت می کنند در حالی که همه در برابر قانون یکسان هستند.

شجونی به اقدامات برخی افراد در روزهای ابتدایی انقلاب مبنی بر محاکمه نزدیکان خود در صورت احراز جرم اشاره کرد و گفت: هم اکنون نیز به این افراد نیاز داریم در غیر این صورت به تدریج اثرات کم رنگ شده و از بین خواهد رفت.

وی عنوان داشت: باید همیشه ماه عسل جمهوری اسلامی را نگاه داریم در غیر این صورت اثرات کمرنگ خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز همچنین درباره وضعیت اخیر بازار نیز ابراز داشت: در صورت بی تدبیری مسئولان اعتماد مردم به بازار از بین می رود؛ بنابر این افراد دارای سرمایه به دلیل ترس از کاهش ارزش ریال نسبت به تبدیل پول خود اقدام می کنند.

شجونی با اشاره به تلاش برای القای ریال به عنوان پول داغ، گفت: از یک سو تورم در بازار وجود دارد و باید تورم فعلی کنترل شوم اما القای توهم تورم بدتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: هم اکنون کشور هیچ نگرانی برای تامین ذخایر ارزی وجود ندارد چرا که ۲.۵ میلیون بشکه نفت به فروش می رسد و ذخایر ارزی بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی نیز کافی است.

۱۳۹۱/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...