نسخه چاپی

احتمال غیبت طارمی مقابل المرخیه

ستاره ایرانی تیم الغرافه قطر به احتمال زیاد مقابل المرخیه غایب است.

به گزارش نما، در ادامه هفته هجدهم رقابت های لیگ ستارگان قطر، امروز ( شنبه ) 2 دیدار برگزار می شود که در حساس ترین مسابقه، الغرافه مهمان المرخیه است.

یاران مهدی طارمی که پس از شکست مقابل الجزیره در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا موفق شدند 3 بر صفر از سد تراکتورسازی بگذرند، حالا امیدوارند با پیروزی مقابل تیم قعرنشین جدول لیگ ستارگان صعود یک پله ای داشته باشند.

المرخیه حریف ضعیفی برای یاران طارمی و اسنایدر محسوب می شوند و به همین دلیل بویلنت اویگون تصمیم گرفته تا به برخی از ستارگان تیمش استراحت دهد و آنها را آماده دیدارهای بعدی کند.

بر همین اساس، استاد و الدوحه ترکیب احتمالی الغرافه مقابل المرخیه را منتشر کرد که نام مهاجم تیم ملی ایران وجود ندارد و به شرح زیر است:

حسن - کوییجادا - حاتم - مادیبو - وسلی اسنایدر - عثمان الیحری - احمد علاء الدین - سعد الحاج - لامر - عدی و موید.

همچنین اویگون به آمادو، یوسف مفتاح، فهید ستام و مهدی طارمی استراحت داده تا از آنها در دیدارهای آینده استفاده کند.

بر همین اساس سرمربی الغرافه قطر بیان کرد: شرایط خوبی داریم و پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی آماده هستیم تا در لیگ قطر هم نتایج خوب را ادامه دهیم تا به رده های بالایی جدول برسیم. بازیکنان خوبی مانند مهدی طارمی و وسلی اسنایدر داریم و امیدوارم تا آنها عملکرد خوبی داشته باشند.

بویلنت اویگون ادامه داد: دیدار سخت و پرفشاری مقابل تراکتور داشتیم و برای دیدار با المرخیه تصمیم گرفتیم تا از 70 درصد توان تیم استفاده کنیم و دیگر بازیکنان درحال استراحت هستند. آمادو، یوسف مفتاح، فهید ستام و مهدی طارمی درحال ریکاوری و استراحت هستند و امیدوارم در دیدارهای آینده از توان آنها استفاده کنیم.

گفتنی است، دیدار تیم های المرخیه و الغرافه از ساعت 19:30 به میزبانی المرخیه برگزار می شود.

۱۳۹۶/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...