نسخه چاپی

قلعه نویی نقره داغ شد

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بررسی اتفاقات رخ داده در بازی ذوب آهن با سایپا جرایم نقدی سنگینی برای مربیان خاطی باشگاه اصفهانی در نظر گرفت.

به گزارش نما، در جریان دیدار تیم های سایپا با ذوب آهن که با برتری 4-2 نارنجی پوشان مقابل حریف اصفهانی توام شد اتفاقات حاشیه ای رخ داد که منجر به اخراج سرمربی و مربی ذوبی ها شد تا امیر قلعه نویی و سعید الهویی نیمه دوم این بازی را به جای نیمکت از سکوها تماشا کنند.

در پی این اتفاقات کمیته انضباطی با بررسی پرونده تخلفات و گزارش های ناظر و داور بازی احکام خود را صادر و مربیان ذوب آهن را با جرایم نقدی سنگینی روبرو کرد. در متن حکم کمیته انضباطی آمده است:« در مسابقه تیم های سایپا تهران و ذوب آهن اصفهان از سوی امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان تخلفاتی مبنی بر درگیری و اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به تذکر کتبی و پرداخت30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قطعی است) همچنین سعید الهویی، مربی تیم ذوب آهن نیز به خاطر اعتراض به کمک داور بازی که منجر به اخراجش شد، به تذکر کتبی محکوم و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای قطعی است)».

۱۳۹۶/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...