نسخه چاپی

رمز پیروزی‌های امت اسلامی از دید جلیلی

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به پیروزی های امت اسلامی در چند دهه اخیر، رمز پیروزی های امت اسلامی در چند دهه گذشته را توجه به فكر و اندیشه اسلامی بوده دانست.

به گزارش نما به نقل از مهر، علما و فرهیختگان عضو در جبهه عمل اسلامی لبنان صبح امروز با سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفتگو کردند.

سعید جلیلی در این دیدار با اشاره به پیروزی های امت اسلامی در چند دهه اخیر، رمز پیروزی های امت اسلامی در چند دهه گذشته را توجه به فکر و اندیشه اسلامی بوده دانست.

جلیلی اظهار داشت: دشمنان برای جبران خسارات و عقب ماندگی های خود به طرح های تفرقه افکنانه بین مسلمانان پناه برده اند و در مقابل تاکید کرد: کلید موفقیت و پیشرفت مقاومت در جهان اسلام تکیه بر اندیشه اسلام و حفظ وحدت و هوشیاری نسبت به توطئه های دشمن است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه شهدای هسته ای ایران، شهدای احیای تمدن اسلامی هستند، افزود: تمدن و حیات اسلامی چنان ظرفیتی دارد که موفقیت امت اسلامی را در تمامی زمینه ها تضمین می کند.

علما و فرهیختگان عضو در جبهه عمل اسلامی لبنان با تشریح اهداف و برنامه های جبهه عمل اسلامی به بیان اهمیت جایگاه مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطین پرداختند و تاکید کردند: دشمن در شرایط فعلی در تلاش است با ایجاد جریان های موازی به بحران قومی و مذهبی در بین امت اسلامی دامن بزند.

هیئت لبنانی با دفاع از برنامه هسته ای صلح آمیز و اظهار خشنودی از دستاوردهای بزرگ ایران در زمینه های علمی و فناوری اظهار داشتند: پیشرفت و امنیت جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت و امنیت امت اسلامی است.

۱۳۹۱/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...