نسخه چاپی

كوثری در گفتگو با نما:

حمایت از جاسوس با اظهارات غلط تخطی اشكار از قانون كشور است

عکس خبري -حمايت از جاسوس با اظهارات غلط  تخطي اشکار از قانون کشور است

عضو سابق كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت : اشخاص و جریان های سیاسی حمایت كننده از جاسوسان دستگیر شده، دائم دم از قانون می زنند اما خودشان بی قانون تر از همه عمل می كنند حتی می خواهند در تصمیمات قوه قضاییه دخالت كرده وبا ابراز نظر شخصی برای بی گناه جلوه دادن جاسوسان برخلاف امنیت ملی كشور عمل كنند.

اسماعیل کوثری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در واکنش به مواضع و حمایت های تامل برانگیزبرخی جریان های سیاسی نسبت به خودکشی یک جاسوس حرفه ای در زندان و تلاش برای تبرئه وبی گناه نشان دادن افراد دستگیر شده به اتهام جاسوسی، گفت : اینطور موضع گرفتن و ابراز نظر کردن درباره فردی که جاسوسی و خودکشی وی کاملا با اسناد و قرائن موجود عیان است ناشی از این است که این افراد هم فکر با کسانی هستند که که حمایت از جاسوس کرده وتحقق اهداف ونیات شوم بیگانگان را بر منافع ملی کشور وامنیت مردم ترجیح می دهند.
وی با اشاره به تلاش های بسیار صورت گرفته برای بی گناه جلوه دادن جاسوسان دستگیر شده به عنوان فعالان محیط زیست، عنوان نمود: عنادی که این افراد نسبت به نظام، انقلاب و مردم دارند سبب موضع گیری وعملکردهای غیر منطقی ونابخردانه شان شده است چرا که همین برخورد ها ومقابله ها از سوی دستگاه قضایی و امنیتی کشور مانع نیل به اهداف شوم ونیات نامبارک و ناشایسته شان شده است.
وی تصریح نمود: مطرح می کنند که این افراد جاسوس نیستند، ایجاد شک وشبهه در جاسوسی شان می کنند در حالی که اسناد ومدارک به صورت دقیق موجود است که دال بر جاسوسی و اقدامات مجرمانه این افراد بوده وغیر این چیزی نیست.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اذعان نمود: اینها تفکرشان با تفکر بیگانگان و دشمنان ملت ایران همسوست منافع ملی هموطنانشان را در داخل کشور کنار گذاشته و با بی توجه ای به امنیت ملی وخطرات موجوددر صدد این هستند که به هر نحوی شده از فرد مجرم که اتهام جاسوسی دارد دفاع کنند آنهم در حالی که هیچ منطقی پشت حرف هایشان نیست واستدلال قوی و درستی در دفاع خود ندارندکه مصداق همان عناد ودشمنی بارز با حمایت از مجرم علیه امنیت ملی است.
وی افزود: اینها می خواهند تفکر بیگانگان بر این کشور حاکم شود پافشاری هایشان بر تبرئه جاسوسان بی حساب کتاب ومنطق است و ظرفیت این را دارند که ملت ومملکت را بفروشند ولی حرف غلط خودشان را بر کرسی بنشانند تا ازشدت ضربه ای که اینطور با به دام افتادن جاسوسان بر پیکره استکبار جهانی وصهیونیسم بین المللی وارد شده است بکاهند و به شکلی آن را کم رنگ کنند.
کوثری اظهار نمود:با نیات پلید خود در همصدایی با دشمن طوری وانمود می کنند که اشخاصی چون سید امامی از استادان ومدیران این مملکت بودندوبی گناه اند در حالی که خودشان فهمیده اند که چه کرده اند ومجازات جاسوسی چیست که پس از شناسایی و دستگیر شدن در روند تحقیقات براساس توافقات قبلی صورت گرفته در صورت شناسایی و دستگیر شدن با برخورداری از ضعف نفس وترس از عواقب اقداماتشان زود خود را باخته واینگونه حرفه ای در زندان اقدام به خودکشی می کنند تا اخبار و اطلاعات سازمان ها وافرادپشت پرده جاسوسی هایشان لو نرود.
وی با اذعان به عدم قانون گرایی در باور اشخاص و جریان های سیاسی حامی جاسوسان دستگیر شده بخصوص شخص سید امامی و اظهار نظر پیرامون خود کشی وی، گفت: این افراد دائم دم از قانون می زنند اما خودشان بی قانون تر از همه عمل می کنند حتی می خواهند در تصمیمات قوه قضاییه دخالت کرده و ابراز نظر شخصی برای بی گناه جلوه دادن جاسوس کنند.
وی در پایان افزود:به لطف خدا امروز مردم به صورت دقیق مسائل و اتفاقات را رصد کرده و درست وغلط را تشخیص می دهند و برایشان جای سوال دارد که جاسوس دستگیر شده اگر کاری نکرده بود و بی گناه بودچرا باید خودکشی می کرد.

۱۳۹۶/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...