نسخه چاپی

دربی پایتخت با حضور رئیس فیفا جذاب و دیدنی می شود

كاشانی درباره حضور رئیس فیفا در دربی پایتخت بیان كرد: حضور رئیس فیفا در دربی پایتخت باعث می شود كه بازیكنان هر 2 تیم انگیزه شان برای این بازی افزایش یابد و شاهد یك بازی جذاب و دیدنی از سوی 2 تیم بزرگ پایتخت باشیم.

به گزارش نما، جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره جلسه مشترک میان هیئت مدیره 2 تیم فوتبالاستقلال و پرسپولیس برای دربی 86 و شائبه تساوی این بازی اظهار کرد: محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است فردا «دوشنبه» جلسه ای با حضور مدیران 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس برگزار کند تا در این جلسه درباره مسائل فوتبال و دربی 86 بحث و بررسی شود.

او ادامه داد: برگزاری جلسه میان مدیران 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس قبل از دربی پایتخت اقدام مناسبی است و این موضوع باعث نمی شود نتیجه این بازی مساوی شود. دربی سرخابی ها همانند سایر بازی ها سه امتیاز دارد و تنها بازی 2 تیم بزرگ پایتخت باعث جذابیت و حساسیت این بازی شده است.

دربی پایتخت با حضور رئیس فیفا جذاب و دیدنی می شود

کاشانی درباره حضور رئیس فیفا در دربی پایتخت بیان کرد: حضور رئیس فیفا در دربی پایتخت باعث می شود که بازیکنان هر 2 تیم انگیزه شان برای این بازی افزایش یابد و شاهد یک بازی جذاب و دیدنی از سوی 2 تیم بزرگ پایتخت باشیم.

پویایی فرهنگ مهمتر از قهرمانی پرسپولیس است

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره قهرمانی زود هنگام این تیم در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پویایی فرهنگ نسبت به قهرمانی مهم تر است و باشگاه پرسپولیس باید در زمینه فرهنگی رشد کند.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم شرایط آب و هوایی در روز دربی مناسب باشد تا شاهد یک بازی تماشاگر پسند از سوی 2 تیم باشیم.

۱۳۹۶/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...