نسخه چاپی

اظهارات عضو هیئت مدیره استقلال درباره مهمانی پیش از دربی

عضو هیئت مدیره استقلال در حاشیه دیدار مدیران سرخابی و رسانه ها در هفته منتهی به دربی 86 گفت: پرسپولیس و استقلال در كنار هم معنا می دهند.

به گزارش نما، اکبر عباسی ملکى عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره لغو مراسم بازیکنان پیش از دربی 86 گفت: بحث جشن یا سمینار امروز ابتکار سلطانى فر بود که بسیار ایده خوبى است و یک همگرایى میان رسانه ها دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در شهر آورد 86 است. سلطانى فر در نظردارد فرهنگ هواداران را تغییر دهد و نشان دهد این دو تیم در کنار هم معنا دارند.

او ادامه داد: ما استقلالى ها باید بدانیم وقتى پرسپولیس وجود دارد ما معنى پیدا مى کنیم و همین طور بر عکس و دلیل اصلى این مراسم این است که رسانه ها بتوانند فرهنگ سازى کنند تا در آینده همدیگر را بهتر قبول کنیم.

ملکی افزود: قرار بود بازیکنان در این مراسم شرکت کنند اما بحث هایى در این میان بوجود آمد که نکند همانند سال هاى گذشته این مراسم براى پیش بینى تساوى باشد و حرف و حدیثى بوجود آید.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره وضعیت استقلال بیان کرد: هواداران صاحبان اصلی تیم هستند و از آنها مى خواهیم پشت تیم خود باشند و دعا کنند و با حضور در ورزشگاه تیم خود را حمایت کنند. موفقیت هاى استقلال حاصل تلاش کادر فنى و مدیریت است که با کم کردن حواشی تیم را رو به جلو هدایت کردند.

او در مورد وضعیت پادوانى گفت :خدا را شکر خطر رفع شده و در صورتیکه وضعیت پادوانی بهتر شود و پزشکان اجازه دهند او را به تهران انتقال می دهیم.

ملکی در مورد اینکه وضعیت هر دو تیم در جدول پیش از دربى خوب است گفت: این 2 تیم همیشه از ابتدا تقابل هایشان جذاب بوده و فرقى هم ندارد که حال یک تیم خوب باشد یا بد. دربى یک داستان دیگر است و با همه مسابقات فرق مى کند، امیدوارم بازى خوبى باشد و دوستانه برگزار شود و اما پیروز این بازی باشیم.

عضو هیئت مدیره درباره اینکه آیا پاداش براى تیم در نظر گرفته شده است یا خیر گفت: ما در بحث مدیریت طورى برنامه ریزى کردیم که همیشه براى بازیکنان انگیزه ایجاد مى کنیم.

۱۳۹۶/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...