نسخه چاپی

كاهش حوادث چهارشنبه سوری در تهران

معاون عملیات سازمان آتش نشانی به كاهش حوادث چهارشنبه سوری در تهران اشاره كرد و گفت: سال گذشته میزان حوادث چهارشنبه سوری نسبت به سال‌های قبل كاهش چشمگیری داشت و تنها ۱۳۳ حادثه در تهران رخ داد.

به گزارش نما، واحد کیانی با اشاره به اینکه در روز‌های پایانی سال آتش نشان‌ها با حوادث انفجار مواد محترقه روبرو می‌شوند، گفت: آتش نشانان برای روز‌های پایانی سال در آماده باش کامل به سر برده و براساس حوادث سال‌های گذشته، مناطق پرخطر شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: نیرو‌های آتش نشانی علاوه بر آماده باش در ۱۳۰ ایستگاه، به صورت نیرو‌های موتوری و خودرویی در سطح شهر مستقر می‌شوند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی به کاهش حوادث در تهران اشاره کرد و گفت: سال گذشته میزان حوادث چهارشنبه سوری نسبت به سال‌های قبل کاهش چشمگیری داشت و تنها ۱۳۳ حادثه در تهران رخ داد.

به گفته کیانی بیشترین حوادث چهارشنبه سوری تهران مربوط به آتش زدن سطل زباله، درختان، انفجار مواد محترقه و حریق خودرو و خانه است.

وی به شهروندان توصیه کرد مراقب نوجوانان و جوانان خود در این روز بوده و به آن‌ها گوشزد کنند که هر نوع مواد محترقه قابل اشتعالی خطرناک است. سازمان اتش نشانی نیز در محلات آموزش‌های لازم را از طریق ایستگاه‌ها انجام می‌دهد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی تاکید کرد: اصناف هم باید از نگه داری همزمان و مقدار زیاد مواد محترقه خودداری کنند چرا که در صورت کمترین بی احتیاطی این مواد منفجر شده و خسارات جبران ناپذیری را برجای می‌گذارد.

۱۳۹۶/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...