نسخه چاپی

بهترین خاطره یك استقلالی از دربی

علی موسوی در مورد بهترین خاطره‌اش از دربی تهران اظهار داشت: بهترین خاطره‌ام از دربی گل دقیقه ۸۷ اكبرپور است. ما با این گل توانستیم پرسپولیس را شكست دهیم. بدترین خاطره‌ام از دربی هم اخراجم در برخورد با عابدزاده بود.

به گزارش نما، علی موسوی در مورد بهترین خاطره‌اش از دربی تهران اظهار داشت: بهترین خاطره‌ام از دربی گل دقیقه ۸۷ اکبرپور است. ما با این گل توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم. بدترین خاطره‌ام از دربی هم اخراجم در برخورد با عابدزاده بود.

وی در خصوص شرایط استقلال پیش از دربی خاطرنشان کرد: استقلال نسبت به هفته‌های گذشته عملکرد بهتر و روند صعودی داشته است. با توجه به این موضوع آبی پوشان شانس بالایی برای شکست پرسپولیس در دربی دارند. البته پرسپولیس هم درحال حاضر در صدر جدول قرار دارد. در کل بدون شک نمی‌توان نتیجه این دیدار را پیش بینی کرد. به هرحال نتیجه دربی ۵۰- ۵ است و نمی‌توان از الان تیمی را برنده دانست. هر دو تیم شانس پیروزی یکسانی مقابل هم دارند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: من در ۳ دربی برای استقلال به میدان رفتم و بعد از آن فتح‌الله‌زاده نگذاشت در تیم بمانم و من را ترانسفر کرد. با این حال از او دلخور نیستم و همه چیز را فراموش کردم.

۱۳۹۶/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...