نسخه چاپی

ساعت كار تمامی مراكز شماره گذاری پایتخت افزایش می یابد

سرهنگ علی محمدی از تمهیدات ویژه پلیس راهور برای شماره گذاری خودرو‌ها در روز‌های پایانی سال خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ علی محمدی با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک تهران از ابتدای اسفند ماه گفت: بر این اساس ساعت پذیرش در مراکز ۱۰ گانه شماره گذاری پایتخت تا ۱۰ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۵، از ۱۱ تا ۲۰ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۷ و از ۲۱ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۹ افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه ساعات اعلامی ساعت پذیرش و ورود به مراکز شماره گذاری است تصریح کرد: بدیهی است خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که تا این ساعات پذیرش و وارد مراکز شماره گذاری شده اند تا هر ساعتی که کارشان طول بکشد خدمات دریافت خواهند کرد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: هم اکنون ۱۰ مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک در اهران وجود دارد که ۲ مرکز مختص موتورسیکلت ها، ۲ مرکز فقط برای خودرو‌های نوشماره ایران خودرو و سایپا در داخل این ۲ کارخانه و ۶ مرکز نیز برای مراجعه عموم شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به این که یکی از مراکز شماره گذاری پرمراجعه پایتخت مرکز اتحاد در شرق تهران است گفت: با توجه به حجم مراجعات و برابر تدبیر رییس پلیس راهور ناجا ساعت کار این مرکز از امروز تا ۲۸ اسفند از ساعت ۷ تا ۲۰ خواهد بود. در عین حال توصیه می‌کنیم شهروندان شرق و شمال پایتخت برای دریافت خدمات سریعتر به سایر مراکز مانند چیتگر، میثم و باقرشهر مراجعه کنند.

۱۳۹۶/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...