نسخه چاپی

واكنش كاربران توییتر به فروش كارخانه رشت الكتریك در دوران اصلاحات

كاربران توییتر به فروش كارخانه "رشت الكتریك"‌ در دوران اصلاحات به همسر غلامحسین كرباسچی و بیكاری 540 نفر از كارگران این كارخانه واكنش نشان دادند.

به گزارش نما ، کاربران توییتر به فروش کارخانه "رشت الکتریک"‌ در دوران اصلاحات به همسر غلامحسین کرباسچی و بیکاری 540 نفر از کارگران این کارخانه واکنش نشان دادند.

جنلی:‌ کارخانه رشت الکتریک از سال 82 به بهانه خصوصی سازی، فقط با یک چهلم قیمت در اختیار؛ خیرالنساء عسگریان(همسر غلامحسین کرباسچی) فاطمه صدیقیان (همسر عبدالله نوری) گیتا شاه‌نواز(همسر غلامرضا قبه (سوده جبلی(دختر باجناق کرباسچی) قرار گرفت. رانتای قبل از تو همـــــه سوءتفاهم بود!

پیمان طالبی:‌ یه بار دیگه به حق اوغات فراغتم گیر دادید به بابام میگم برا منم کارخونه بالا بکشه‌ها دختر صفدر رشت الکتریک.

علی قلهکی: پرونده فساد کارخانه رشت_الکتریک اولین بار در سخنرانی احمدی نژاد در دانشگاه امیرکبیر بیان شد بعدش هم در مناظره "میرحسین_محمود" در سال ۸۸، مجدداً بازخوانی شد تکلیف ما با کرباسچی و حزب کارگزاران معلومه! اما احمدی نژاد چرا ۸ سال با این فساد مماشات کرد؟!

امیر نجفی:‌ کرباسچی دیگه برای خودش یه برند شده. هر جا سخن از زد و بند اقتصادی است، نام کرباسچی می درخشد.

نفسیه سادات موسوی:‌ زین پس به جای واژه نامأنوس #کارگزاران از سرِکارگذاران استفاده کنیم. 14ساله یه مملکت رو گذاشتن سر کار!

فتحعلی چاه: فسادالدوله (شهیر به کرباسچی) عرض داشت قبله عالم، سوگلی در حرمسرا تمکین ما نمیدارد، چه کنیم؟ فرمودیم من باب تمکین در تشت گلاب، رشت_الکتریک را نامش زنید.

پاداش:‌ یکی از اشخاصی که با پولِ از بین بردن کارخانه‌هایی چون رشت_الکتریک بزرگ شده و برای خود قلمرو سازی کرده، محمد قوچانی ست. او هم اکنون با توقیف 8 روزنامه و نشریه در کشور رکورددار توقیف مطبوعات در کشور است

حدیثه: کرباسچی مستقیم زندگی ۵۴۰ نفر رو با تعطیل کردن #رشت_الکتریک نابود کرد،واقعا حقش بود میفرستادیمش با داعش مذاکره کنه!

امین اسدی:‌ کارگزارانی ها زامبی های اقتصاد هستند! بدون هیچ مزایده ای رشت_الکتریک را دادند به همسران کرباسچی،عبدالله نوری،قبه و شریعتی دهقان بعد کارخانه رو از بیخ تراشیدند تا زمینش را بفروشند، صدها خانواده هم نونشون بریده شد

سیده راضبه حسینی: مشارکت خیرالنساء عسگریان در تخلفات اقتصادی غلامحسین کرباسچی، فقط محدود به کارخانه رشت_الکتریک نمیشه. در پروژه زمین‌خواری ملک 10 هزارمتری نارنجستان دوم (حاشیه پاسداران) هم این خانم حضور فعالانه داشته

۱۳۹۶/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...