نسخه چاپی

اظهارات حاجیلو در مورد دربی ۸۶

اصغر حاجیلو گفت: امیدوارم بازیكنان 2 تیم از انجام بازی احساسی پرهیز كنند، زیرا این شیوه باعث درگیری، اخراج و آسیب دیدگی می‌شود و تماشاگران را از فوتبال دور می‌كند.

به گزارش نما، اصغر حاجیلو پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار روز پنجشنبه تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: شهرآورد هشتاد و ششم سرخابی‌ها به دلیل شرایط مناسب هر 2 تیم جذاب‌تر از دربی‌های قبلی می‌شود. در این بازی شانس تاثیر گذار نیست و هماهنگی و کیفیت فنی بازیکنان تعیین کننده خواهد بود. هر تیمی که با استرس بازی کند از کسب نتیجه مطلوب باز می‌ماند.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان 2 تیم از انجام بازی احساسی پرهیز کنند، زیرا این شیوه باعث درگیری، اخراج و آسیب دیدگی می‌شود و تماشاگران را از فوتبال دور می‌کند.

پیشکسوت تیم استقلال در مورد محرومیت سید حسین حسینی در شهرآورد گفت: حسینی دروازه بان خوب و شایسته‌ای است، اما سید مهدی رحمتی نیز از نظر فنی یکی از بهترین دروازه بان‌های فوتبال ایران است. او شخصیت خوبی دارد و حضورش در دربی می‌تواند باعث انگیزه سایر بازیکنان استقلال شود.

وی در مورد ستاره‌های احتمالی دربی هشتاد و ششم عنوان کرد: در استقلال مهدی رحمتی می‌تواند درون دروازه بار دیگر توانایی‌های خود را ثابت کند، هر چند به اعتقاد من همه بازیکنان استقلال ستاره هستند. در ترکیب پرسپولیس نیز علی علیپور مهاجم زحمت کشی است که مدتی زیر سایه مهدی طارمی بود، اما در لیگ هفدهم توانسته بسیار خوب ظاهر شود. محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده هم از دیگر بازیکنانی هستند که احتمال دارد در دربی بدرخشند.

حاجیلو با اشاره به درخشش مامه تیام مهاجم سنگالی تیم استقلال در بازی با فولاد گفت: تیام واقعا تاکنون عملکرد خوبی داشته است، برخی روز‌های اول حضور او در ایران می گفتند تیام به درد استقلال نمی‌خورد، اما حالا او را با روملو لوکاکو ستاره بلژیکی منچستریونایتد مقایسه می‌کنند. سبک بازی تیام شبیه بازیکن خاصی نیست و او سبک خاص خودش را دارد.

وی درباره عملکرد تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی بیان کرد: وینفرد شفر در مدت حضورش در استقلال توانست اعتماد بازیکنان را جلب کند و شرایطی را برای آنان فراهم کرد که بتوانند آنها قابلیت هایشان را بروز دهند. برخی می‌گفتند استقلال در گروه مرگ قرار گرفته و نمی‌تواند از گروهش صعود کند، اما آبی پوشان موفق شدند تیم پرمهره الهلال را شکست دهند و به صعود به مراحل بالاتر امیدوار شوند.

حاجیلو ادامه داد: استقلال در لیگ برتر امسال باید به دنبال کسب سهمیه آسیا باشد، در جام حذفی نیز امیدوارم آبی پوشان به مقام قهرمانی برسند و یک جام را به هواداران هدیه دهند.

۱۳۹۶/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...