نسخه چاپی

كمك رسانه ملی به رونق تولید ملی در سال 96

عقدایی گفت: تصور می‌كنم رسانه ملی توانست به رونق تولید ملی كمك كند؛ از این جهت كه بسیاری از تبلیغات را به صورت رایگان در اختیار تولیدكنندگان قرار داد.

به گزارش نما، سیاوش عقدایی قائم مقام شبکه رادیویی جوان، در خصوص عملکرد رسانه ملی در سال 96 گفت: تصور می‌کنم رسانه ملی توانست به رونق تولید ملی کمک کند. از این جهت که بسیاری از تبلیغات را به صورت رایگان در اختیار تولیدکنندگان قرار داد و تلاش کرد برنامه‌هایی تولید کند که مردم ضمن آشنایی با مشاغل مختلف، دست به تولید بزنند.

وی ادامه داد: رسانه ملی به خوبی مسئولیت نظارتی خود را ایفا کرده است. زمانی که قوانین اقتصاد مقاومتی وضع شد و در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفت، رسانه ملی به خوبی توانست دستگاه‌هایی که وظایف خود را انجام ندادند، نقد کند.

عقدایی تصریح کرد: موارد ذکر شده در حوزه اقتصاد مقاومتی، جزو دغدغه‌های رادیو جوان قرار گرفت. ما به چند برنامه کلیدی خود از جمله برنامه «پی نوشت»، «صبح ما، جوان ایرانی سلام» و «کیلومتر 88» ماموریت دادیم که این موارد را محوریت خود قرار دهند و مخاطبان را با فضاهای خالی اقتصاد آشنا کنند. با تلاش دوستان سعی شد تا این برنامه‌ها تاثیرگذار شوند.

قائم مقام رادیو جوان، در پایان در خصوص برنامه‌های نوروزی این شبکه گفت: در ایام نوروز به ویژه سال تحویل شگفتانه‌های بسیاری برای مخاطبان خواهیم داشت. برنامه «اینجا شب نیست» با رویکرد نوروزی تغییر خواهد کرد

۱۳۹۶/۱۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...