نسخه چاپی

حجت اشرف زاده خواننده ویژه برنامه تحویل سال شد

خواننده ماه و ماهی گفت: امسال سال تحویل را براساس برنامه ریزی انجام شده مهمان برنامه یك / یك شبكه اول سیما با اجرای علی ضیا خواهم بود.اگر قسمت شود دعای لحظه تحویل سال 97 را من برای مردم خواهم خواند.

به گزارش نما، حجت اشرف زاده خواننده موسیقی پاپ درباره برنامه تحویل سال 97 در شبکه یک سیما گفت: امسال سال تحویل 97 را براساس برنامه ریزی انجام شده مهمان برنامه "یک / یک" شبکه اول سیما با اجرای علی ضیا خواهم بود.

وی در همین راستا افزود: اگر قسمت شود دعای لحظه تحویل سال 97 را من برای مردم از شبکه یک خواهم خواند.

این خواننده موسیقی پاپ درباره روند حضورش در این برنامه اظهار کرد: اتفاق خوب این است که بهترین سین سفره هفت سین را برای مردمم در ابتدای سال 97 طلب می کنم و آن سلامتی است. برای همه بیماران و کسانی که دوست دارند سال تحویل را در کنار خانواده باشند آرزوی بزرگم سلامتی است.

اشرف زاده در خصوص ویژگی های اخلاقی بدی که بعضا داریم و از خوبی ها غافل می شویم ادامه داد: اکثر در رانندگی و ترافیک، کنار هم قدم زدن در پیاده رو و پارک و بسیاری از اتفاقات ناگواری که گاها روی می دهد باید سعی کنیم با هم مهربان تر باشیم اما به جای این که دست به دست هم دهیم و مشکلات را از سر راه کنار بزنیم با هم نامهربانی می کنیم که امیدوارم برای سال جدید رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: پیام موسیقی و هنر در ایران مهربانی و انسانیت در کنار هم بوده و امیدوارم مردم از این پس با هم مهربان تر باشند تا لحظاتی پر از آرامش را در کنار هم تجربه کنیم.

۱۳۹۶/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...