نسخه چاپی

نماینده مجلس: روحانی به جای پاسخگویی، اهانت می‌كند

نماینده مردم فریدن در مجلس با اشاره به كم‌عقل خواندن منتقدان از سوی روحانی گفت: رئیس‌جمهور به‌جای پاسخگویی به مجلس، به نمایندگان سوال‌كننده اهانت می‌كند.

به گزارش نما، نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، بوئین و چادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم‌عقل خواندن منتقدان دولت از سوی حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور طی سخنرانی امروز خود در مجمع سالیانه بانک مرکزی گفت: اهانت از سوی هر کسی که صورت گیرد بد است اما از سوی خواص از جمله رئیس‌جمهور بسیار بدتر.

وی با تأکید بر اینکه سخن امروز رئیس‌جمهور در کم‌عقل خواندن منتقدان کاملاً صراحت داشته و جای هیچ‌گونه توجیهی برای آن وجود ندارد، اظهار داشت: این تناقض جای سوال دارد؛ چراکه آقای روحانی با شعار آزادی بیان از مردم رأی گرفته است، پس چگونه امروز منتقدان دولتش را کم‌عقل می‌خواند.

ترکی با اشاره به طرح 2 سوال از رئیس‌جمهور از سوی نمایندگان مجلس، گفت: رئیس‌جمهور در مجمع سالیانه بانک مرکزی به منتقدان توهین کرده و با توجه به اینکه یکی از سوالات نمایندگان مجلس مستقیماً در مورد مؤسسات مالی و کوتاهی‌های بانک مرکزی در این زمینه است، عبارت «کم‌عقل» از سوی رئیس‌جمهور درباره منتقدان به نمایندگان مجلس برمی‌گردد.

وی ادامه داد: مجلس از آقای روحانی درباره عملکرد مؤسسات مالی و اعتباری سوال کرده است، اما دولتی‌ها با لابی نمایندگان را منصرف می‌کنند و امروز نیز آقای رئیس‌جمهور به جای اینکه پاسخگوی مجلس باشد، به نمایندگان سوال‌کننده اهانت می‌کند.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به مسائل آگاه بوده و بهترین قاضی هستند و آن کس که اهانت می‌کند خود ضرر می‌کند.

۱۳۹۶/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...