نسخه چاپی

حمایت هنرمندان از شبكه جدید "ایران كالا"

بازیگر، كارگردان و مجری تلویزیون درباره مزایای راه اندازی شبكه ایران كالا گفتند.

به گزارش نما، ۱۲ اسفند ماه شبکه ایران کالا به طور رسمی با حضور رییس سازمان صدا وسیما، مدیران و جمعی از هنرمندان افتتاح شد. این افتتاح شبکه بهانه‌ای شد تا گفتگویی را با هنرمندان داشته باشیم که در ادامه می خوانید:

ارجمند:جای شبکه کالا خیلی در صدا و سیما خالی بود

داریوش ارجمند بازیگر تلویزیون در خصوص افتتاح شبکه ایران کالا گفت: جای شبکه کالا خیلی در صدا و سیما خالی بود و امیدوارم فقط تبدیل به پخش فیلم کره‌ای و ژاپنی نشود؛ به نوعی خوراک مخاطب را تامین کند.

وی ادامه داد: در این شبکه باید کالای ایرانی مطرح باشد و فکر می‌کنم از این جهت موفق خواهد شد که نگاه مردم را درباره سلیقه آنها در تهیه کالا تغییر دهد.

بازیگر سریال «ستایش» عنوان کرد: ایران کالا به لحاظ جنس و طراحی نسبت به فرنگی‌ها بسیار بهتر است و اگر این نگاه را بتوانیم در مردم تغییر بدهیم بسیار موثر خواهد بود و به صدا و سیما و کسانی که درباره راه اندازی این شبکه فکر کردند، تبریک می‌گویم.

درخشنده:ما می توانیم از کالای ایرانی حمایت و خرید کنیم

پوران درخشنده کارگردان سینما نیز درباره این شبکه عنوان کرد: به نظرم راه اندازی این شبکه اتفاق خوبی است چرا که بالاخره شبکه‌ای داریم که به ما بگوید چه کالایی برتر است و چه کالایی کیفیت خوبی دارد و ما می توانیم از کالای ایرانی حمایت و خرید کنیم.

وی ادامه داد: این شبکه می‌تواند به مخاطب کمک کند انتخاب درست داشته باشد، همچنین به تولیدکنندگان برای تولید جنس مرغوب کمک کند و اگر دقت و ظرافت روی کیفیت کالا نداشته باشند، محصول آنها کنار گذاشته می‌شود.

کارگردان «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» عنوان کرد: شبکه ایران کالا اتفاق بزرگی است و من هم به عنوان عضوی از جامعه از این شبکه حمایت می‌کنم.

درخشنده خاطرنشان کرد: شبکه ایران کالا می‌تواند نظرات خوبی را به دنبال داشته باشد ما همیشه می‌بینیم مردم از دبی و ترکیه جنس خریداری می‌کنند چراکه تولید و بازار آنها بهتر است چرا ما نباید تولیدات استاندارد داشته باشیم؛ قطعا می‌توانیم با تولیدات خوب مردم را برای حمایت از کالای ایرانی دعوت کنیم.

هاشمی:ایران کالا می تواند کمک بسیاری به تولید،کارآفرینی و اقتصاد کشور کند

بهمن هاشمی مجری تلویزیون در خصوص افتتاح شبکه ایران کالا گفت: افتتاح شبکه ایران کالا بسیار مفید واقع خواهد شد چراکه نزدیک عید هستیم و بازار خرید و فروش رونق پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: شبکه ایران کالا می تواند کمک بسیار شایسته‎ای به تولید،کارآفرینی و اقتصاد کشور کند و از طرف دیگر دوستان عرصه تولید تولیدات خوبی داشته باشند.

هاشمی اظهار داشت: شبکه ایران کالا می‌تواند با حضورش کارهای خوب انجام دهد به شرطی که شبکه‌های دیگر هم آن را تقویت کنند و مردم را به دیدن برنامه‌های شبکه ایران کالا دعوت کنند.

۱۳۹۶/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...