نسخه چاپی

دیدار كریمی با سرخپوشان پایتخت در هتل اوین

علی كریمی صبح امروز در اردوی سرخپوشان پایتخت حاضر شد تا به آنها قبل از بازی با الوصل امارات روحیه بدهد. كریمی با كادر فنی پرسپولیس و بازیكنان این تیم چند دقیقه ای صحبت كرد.

به گزارش نما، سرخپوشان پایتخت در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز به مصاف تیم الوصل امارات می روند. آنها در حالی اردوی خود را قبل از بازی با حریف اماراتی در هتل اوین برگزار کردند که علی کریمی در این اردو حضور یافت.

علی کریمی صبح امروز در اردوی سرخپوشان پایتخت حاضر شد تا به آنها قبل از بازی با الوصل امارات روحیه بدهد. کریمی با کادر فنی پرسپولیس و بازیکنان این تیم چند دقیقه ای صحبت کرد.

همچنین قرار است چند پیشکسوت پرسپولیس از جمله فرشاد پیوس و مرتضی فنونی زاده امروز در ورزشگاه آزادی حضور یابند تا نظارگر بازی تیم محبوب خود شوند.

در آستانه سال جدید، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس به همه اعضای تیم از جمله بازیکنان، کادر پزشکی و اعضای تدارکات یک ساعت مچی به عنوان عیدی داد.

طبق برنامه برانکو بعد از بازی های لیگ قهرمانان آسیا برای گذراندن تعطیلات راهی کشورش می شود تا چند روزی در کنار خانواده اش به استراحت بپردازد.


۱۳۹۶/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...