نسخه چاپی

چرا رئیس‌جمهور سیف را بركنار نمی‌كند؟

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا رئیس‌جمهور سیف را بركنار نمی‌كند؟

به گزارش نما، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، 15 اسفند) پارلماندر تذکری از عملکرد بانک مرکزی نسبت به پرداخت بدهی سپرده‌گذاران موسسات اعتباری انتقاد کرد و گفت: عملکرد نادرست بانک مرکزی باعث شده که صد هزار میلیارد تومان از سرمایه مردم در موسسات اعتباری از بین برود.​

وی با بیان اینکه عملکرد نامناسب بانک مرکزی باعث شده که میلیون‌ها سرمایه‌گذار، در موسسات اعتباری، دچار استیصال شوند، اظهار داشت: بلاتکلیف گذاشتن نرخ ارز باعث شده که ارزش پول ملی کشور زیر سوال برود؛ این وضعیت باعث شده قدرت خرید مردم کاهش یابد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس اضافه کرد: متأسفانه مسئولان بانک مرکزی از شبکه‌های مختلف صداوسیما حرف‌هایی می‌زنند که به آن عمل نمی‌کنند.

حاجی‌دلیگانی با انتقاد از بدعهدی دولت در رسیدگی به وضعیت سپرده‌گذاران موسسات اعتباری، تصریح کرد: قرار بود تا پایان بهمن، وضعیت سپرده‌گذاران موسسات مالی تعیین تکلیف شود، اما هنوز سپرده‌گذاران بلاتکلیف هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت مدیریتی و عملکردی آقای سیف، چرا رئیس‌جمهور او را برکنار نمی‌کند؟

۱۳۹۶/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...