نسخه چاپی

نامه ترامپ به پوتین پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریكا

به تازگی مشخص شده است كه دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۳ برای رئیس‌جمهور روسیه یك نامه نوشته است.

به گزارش نما، به تازگی افشا شده است که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در سال 2013 یک نامه برای «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه فرستاده و از او دعوت کرده است که در مراسم «دختران شایسته» در مسکو شرکت کند.

تعدادی از افراد آگاه به این مسئله این جزئیات را در اختیار روزنامه واشنگتن پست قرار دادند و گفتند دونالد ترامپ از ولادیمیر پوتین دعوت کرده در این مراسم که متعلق به خودش است، شرکت کند. رئیس جمهور آمریکا همچین در این نامه نوشته بسیار مشتاق است که زنان زیبای روس را در سفرش به روسیه ملاقات کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دونالد ترامپ در همان ماه در حساب توییتر خود هم نسبت به ملاقات با ولادیمیر پوتین ابراز امیدواری کرده بود. وی در حساب توییتر خود نوشته بود: آیا می دانید که پوتین قرار است در مراسم دختران شایسته در ماه نوامبر در مسکو شرکت کند؟ و اگر این اتفاق بیفتد، آیا او می تواند بهترین دوست جدید من شود؟

ولادیمیر پوتین در این مراسم شرکت نکرد و به جای آن هدیه ای را به همراه یک نامه برای ترامپ فرستاد. مشخص نیست که آیا ولادیمیر پوتین این نامه را در پاسخ به نامه ترامپ فرستاده بود و اینکه آیا اصلا چنین نامه ای را از دونالد ترامپ دریافت کرده بود یا خیر.

این خبر درحالی افشا شده است که تحقیقات «رابرت مولر» درباره احتمال ارتباط اعضای تیم دونالد ترامپ با مقامات روس و همچنین ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا به مرحله حساسی رسیده است. رابرت مولر حدود یک ماه پیش علیه 16 شخص و نهاد روسی به اتهام دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام جرم کرد.

نامه‌ای که ترامپ در سال 2013 برای پوتین فرستاده است نخستین تلاش شخص وی برای ارتباط با رئیس جمهور روسیه محسوب می شود. این نشان‌دهنده علاقه شخصی ترامپ برای ملاقات با پوتین است؛ حتی مدت‌ها پیش از آنکه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کند.

دونالد ترامپ در ماه نوامبر سال گذشته میلادی اعلام کرد که نمی خواهد با پوتین بر سر احتمال دخالت در انتخابات آمریکا بحث کند. وی در این خصوص گفت: هربار که پوتین من را می بینید می گوید که من این کار را نکردم و من هم معتقدم که وقتی او چنین حرفی می زند، حقیقت را می گوید و مداخله نکرده است.

۱۳۹۶/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...