نسخه چاپی

واكنش بازیكن ذوب آهن به تصمیم قلعه نویی

اكبر ایمانی با اشاره به نیمكت‌نشینی‌اش در بازی با الوحده امارات گفت: من مشكلی برای بازی نداشتم و این تشخیص سرمربی محترم تیم بود كه در بازی مقابل الوحده بازی نكنم.

به گزارش نما، اکبر ایمانی با اشاره به نیمکت‌نشینی‌اش در بازی با الوحده امارات گفت: من مشکلی برای بازی نداشتم و این تشخیص سرمربی محترم تیم بود که در بازی مقابل الوحده بازی نکنم. من هیچ اعتراضی به تصمیم امیر قلعه‌نویی ندارم و مطمئن باشید تلاش می‌کنم تا باز هم در ترکیب ثابت قرار بگیرم.

وی در ادامه افزود: قبل از بازی مقابل الوحده، در بازی برابر پارس جنوبی به میدان رفتم و نهایت تلاشم را به خرج دادم تا عملکرد خوبی داشته باشم. در بازی با الوحده اما به میدان نرفتم و در این زمینه به تصمیم قلعه‌نویی احترام می‌گذارم. نیمکت‌نشینی باعث نمی‌شود که انگیزه‌ام را از دست بدهم و شک نکنید که تلاش خواهم کرد تا دوباره به ترکیب اصلی برسم. من هر وقت در ترکیب قرار بگیرم با تمام وجود برای ذوب‌آهن بازی خواهم کرد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین در مورد وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و شانس صعودش به مرحله حذفی این رقابت‌ها اظهار داشت: اعتقاد من این است که از گروه‌مان صعود خواهیم کرد. البته در گروه B لیگ قهرمانان الدحیل تیم بسیار پرقدرتی است که یک سطح از همه تیم‌های عربی بالاتر است، ولی ما می‌توانیم از این گروه صعود کرده و به مرحه حذفی برویم.

«تیم ما شرایط خوبی دارد و کادر فنی هم تمرینات به‌روزی را برای بازیکنان در نظر می‌گیرد»، وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: امیدوارم این هفته هم الوحده را در زمین خودش شکست بدهیم تا شانس‌مان را برای صعود بیشتر کنیم.

۱۳۹۶/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...