نسخه چاپی

هواداران استقلال بهترین هوادارانی هستند كه در عمرم دیده ام

شفر گفت: امیدوارم ورزشگاه فردا پُر شود چون ما برای مردم ایران می‌جنگیم ضمن آنكه باید بگویم هواداران استقلال بهترین هوادارانی هستند كه در عمر كاری‌ام دیدم.

به گزارش نما، وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از دیدار این تیم با العین امارات از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: همه می‌دانند بازی فردا برای ما بسیار مهم است ، ما این شانس را داریم که خودمان را در صدر جدول این گروه حفظ کنیم. روز گذشته در اینترنت مطلبی را در لیگ برتر انگلیس پیدا کردم که بازیکنی که برای گرفتن پنالتی تمارض کرده بود ۲ جلسه محروم شده بود.

* امیدوارم داور بازی رفت قضاوت های خوبی داشته باشد

وی افزود: من همیشه حامی داوران هستم ولی داور بازی رفت شاید قضاوت برایش کمی سخت بود. امیدوارم او در ادامه بتواند قضاوت خوبی داشته باشد.

* هواداران استقلال بهترین هوادارانی هستند که در عمرم دیده ام

وی تأکید کرد: ما فردا مجید حسینی را در اختیار نداریم ولی منتظری و سهرابیان در تیم ما حضور دارند، امیدوارم ورزشگاه فردا پُر شود چون ما برای مردم ایران می‌جنگیم ضمن آنکه باید بگویم هواداران استقلال بهترین هوادارانی هستند که در عمر کاری‌ام دیدم.

* خواهش می‌کنم نارنجک و لیزر به ورزشگاه نیاورید

شفر تأکید کرد: خواهش من این است که طرفداران فوتبال نارنجک و لیزر به ورزشگاه نیاورید چون من قبلاً هم در قطر دیدم در چشم بازیکنان لیزر می‌اندازند ولی امیدوارم بازی فردا بدون دردسر برگزار شود.

* تیمی نیستیم که وسط بازی به داور هجوم ببریم
وی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از اعلام پنالتی علیه استقلال در بازی رفت به داور اعتراض نکردید، گفت: ما هیچ وقت تیمی نیستیم که وسط بازی به داور اعتراض و به او هجوم ببریم. من در بازی قبل هم گفتم خوشحالم که داور نیستم چون دوست ندارم به خاطر اشتباه او به وی حمله شود. بازیکنان من بازیکنانی هستند که با آرامش کار می‌کنند، این فقط بحث ۲ امتیاز از دست رفته نیست و متأسفانه در بازی قبل ۲ بازیکن ما کارت زردهایی گرفتند که این می تواند در ادامه راه کار ما را سخت کند در حالیکه نباید این کار را انجام می دادند.

* برای برد العین باید بهتر از بازی قبل باشیم

در حالیکه ناظر AFC در جریان نشست خبری حضور داشت از پرسیدن برخی سئوالات پیرامون کُری‌های قبل از مسابقه جلوگیری کرد. اما در ادامه شفر جویای سوال آن خبرنگار شد و در خصوص اظهارنظر یکی از مدیران العین که پیرامون بازی سال گذشته صحبت کرده بود، گفت: این موضوع طبیعی است و من هم قبل از بازی رفت گفتم که بازی را می‌بریم، آنها فردا کایو را از دست داده‌اند ولی ممکن است به ضد حمله رو بیاورند ولی ما اگر می‌خواهیم العین را ببریم باید از بازی قبل بهتر بازی کنیم.



* بازیکنان ما می‌دانند که چگونه بازی کنند و چگونه برنده شویم

شفر در پاسخ به این سوال که درست است که استقلال شرایط خوبی دارد اما در بازی‌های حساس وقتی گل می‌زند عقب می‌کشد، آیا این موضوع به ضرر استقلال نیست، گفت: ما در خیلی از بازی‌ها اینگونه نبوده که عقب بکشیم در بازی با الهلال ما اصلاً عقب نکشیدیم و در بازی با نماینده قطر هم حریف فقط یک شانس گلزنی داشت. در بازی با پرسپولیس این اتفاق افتاد چون آنها توپ‌های بلند استفاده می‌کردند اما در مجموع فردا همه بازیکنان ما می‌دانند که چگونه بازی کنند و چگونه برنده شویم.

* من نمی‌توانم بگویم دخترم چه می‌خواهد یا نمی‌خواهد

خبرنگاری در خصوص پست اینستاگرامی دختر شفر پیرامون این موضوع که هر وقت بانوان به ورزشگاه‌های ایران راه پیدا کردند، من هم به ایران می‌آیم از سرمربی استقلال سوال کرد که شفر تنها به این جمله بسنده کرد و گفت: من نمی‌توانم بگویم دخترم چه می‌خواهد یا نمی‌خواهد.

* فردا دروازه بان استقلال مشخص می‌شود

وی در خصوص اینکه آیا فردا حسینی درون دروازه است یا رحمتی، گفت: باید ببینیم تا فردا چه می‌شود.

* هواداران بمب دستی به ورزشگاه نیاورند

شفر در پایان نشست خبری تأکید کرد: باز هم از هواداران می‌خواهم که با خودشان بمب دستی و لیزر به ورزشگاه نیاورند و حواسشان به اطرافشان باشد و با صبر و تحمل تا آخر بازی تیم را تشویق کنند که انشاالله در پایان مسابقه جشن بگیریم.

۱۳۹۶/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...