نسخه چاپی

اظهارنظر هافبك پیشین استقلال درباره تساوی شب گذشته این تیم

پیشكسوت آبی پوشان اگفت: شاگردان شفر در این دیدار به نوعی به بن بست رسیدند و عملا شكست تاكتیكی خوردند. آنها توان مقابله با شیوه العینی ها را نداشتند و به ناچار در زمین خودی تجمع كردند تا با دوندگی در یك سوم دفاعی شان این شكست تاكتیكی را جبران كنند.

به گزارش نما، داریوش یزدانی در خصوص تساوی استقلال مقابل العین اظهار داشت: قبل از هرچیز باید از هواداران استقلال تشکر کرد. این هوادار نشان داد که بهترین در آسیا است. آنها در این بازی از تیم خیلی بهتر بودند. به نوبه خودم از تک تک هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: العین شیوه جدیدی برای این بازی اتخاذ کرد و با این شیوه توانست بازی را در دست گرفته و به خواسته اش برسد. مامیچ سرمربی العین با آنالیز خوبی که از استقلال داشت به بازی سرعت بخشید و بازی مالکانه در طول و عرض زمین را توسعه داد. پرهیز بازیکنان العین از نگه داشتن توپ در یک منطقه باعث شد تا آبی پوشان شانسی برای پرس سنگین نداشته باشند و تاکتیک پرس سنگین از جلوی زمین توسط بازیکنان استقلال با شکست مواجه شد. به این ترتیب العینی ها از فشار بازیکنان استقلال و حتی فشار هواداران روی سکوها رها شدند و خیلی راحت بازی خودشان را انجام دادند.

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: شاگردان شفر در این دیدار به نوعی به بن بست رسیدند و عملا شکست تاکتیکی خوردند. آنها توان مقابله با شیوه العینی ها را نداشتند و به ناچار در زمین خودی تجمع کردند تا با دوندگی در یک سوم دفاعی شان این شکست تاکتیکی را جبران کنند.

یزدانی در ادامه خاطرنشان ساخت: مشکل دیگری که تیم شفر داشت این بود که پس از تصاحب توپ، سرعت لازم برای حضور در ضد حملات که در اولویت برنامه های شان قرار داشت را نداشتند هافبک های این تیم به جای پاس های خلاقانه پاس های اشتباه زیادی صادر کردند.

هافبک سابق آبی پوشان تصریح کرد: العین به لحاظ اجرای تاکتیک های مد نظر و ارائه فوتبال مالکانه و برتر در این مسابقه از استقلال پیشی گرفت، اما این نتیجه بیشتر از آن که به درد العینی ها بخورد به درد استقلال خورد و می تواند در روز آخر نقش مهمی در صعود تیم ما ایفا نماید. من امیدوارم استقلال در دو دیدار باقی مانده نتایج لازم را گرفته و در نهایت از گروهش صعود نماید و از آن مهمتر این که قهرمان جام حذفی شود.

۱۳۹۶/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...