نسخه چاپی

حزب‌الله با اعزام یك پهباد ارتش دشمن را درمانده كرد

عکس خبري -حزب‌الله با اعزام يک پهباد ارتش دشمن را درمانده کرد

جانشین فرمانده كل سپاه گفت: بعد از تهدیدات سران رژیم صهیونیستی علیه اسلام حزب‌الله جوان و نیرومند شما با اعزام یك فروند هواپیمای بدون سرنشین عجز و درماندگی را بر لشگر دشمن وارد كرد این یعنی حضور بسیجی و تفكر انقلابی و الهام گرفته از تفكرات امام و رهبری.

به گزارش نمابه نقل از فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم آغاز عملیاتی رزمایش گردانهای واکنش سریع بسیج گفت: بسیج فرمول استراتژی همه‌جانبه‌ای است که امام بزرگ ما در پایان دفاع شکوهمند مقدس ایران بر آن تأکید فرمودند.

وی افزود: بسیجیان تکیه‌گاه و قاعده اصلی روح مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان دین و میهن در عصر حاضر هستند و سازندگان تاریخ امروز و روشن ملت بزرگ ایران هستند.

بسیج همانند دریایی است که هرگز با انداختن یک سنگ درون آن متلاطم نمی‌شود. بسیج پرظرفیت است اما هنگامی که مواج و طوفانی می‌شود بنیان هرآنکه را بخواهد در برابر او بیاستد از صفحه زمین محو می‌کند.

سلامی ادامه داد: ولایت فقیه سفینه نجاتی است که در دریای بی‌کران بسیج می‌درخشد. بسیج یک دشمن شناس واقعی است و به عمق سپاه دشمن نگاه می‌کند و بر سناریوها، ایده‌ها، نظریه‌ها و استراتژی‌های او اشراف و احاطه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بسیج روح و جان مقاومت پیکره جهانی اسلام است تأکید کرد: بسیج فرمول حل تمام مشکلات است و راه نفوذ دشمن به پیکره اسلامی را بسته است. بسیجیان در یک نبرد جهانی هشت ساله بر آمریکا، شوروی، اروپا، عراق و اعراب متحد منطقه آمریکا و رژیم صهیونیستی غلبه کرده‌اند.

سلامی ادامه داد: بسیج استقلال ملت ایران را در بی‌نظیرترین تهدیدات تاریخ علیه ملت خنثی کرد. حضور بسیج برابر است با نا امیدی دشمن و وجود بسیج مساوی محو و نیستی مستکبران است.

وی با بیان اینکه بسیج تکلیف‌پذیرترین نیروی نظامی عالم در برابر تهدیدات است، گفت: ما در یک نبرد سرنوشت‌ساز سخت نزدیک و بزرگ با دشمنان هستیم. تکیه‌گاه اصلی این نبرد بسیجیان هستند زیرا تفکر مقاومت را در پیکره اسلامی ایجاد کرده اند.

سلامی افزود: بسیج همه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است و از میدان تهاجمی دشمن عبور کرده است. بسیج بود که نماز، حجاب، عفاف و عبادت را بر لذت‌های دنیا ترجیح داد و عزت خود را با دلار مبادله نکرد. این راز ایستادگی ما در جهان پر از دشمن است.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: دشمن آرزو دارد ملت ایران در برابر تحریم و مشکلات کرنش کند تا دوباره به کشور ما بازگردد اما تا وقتی این جوانان بسیجی و ولایت‌مدار هستند تمام آرزوهای دشمن مدفون خواهد شد.

وی ادامه داد: بسیج بازدارنده و نیروی راهبردی و سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده نظام است. دشمن امروز ناتوان‌تر از هر زمان دیگر و ما تواناتر از هر زمان دیگر هستیم.

سلامی تأکید کرد: نیروهای دریادل ما راه را بر دشمن در دریاها بسته‌اند و نیروهای زمینی ما در مرزها خط استقلال کشور را مانند کهکشانی در زمین ترسیم کرده‌اند. نیروهای موشکی ما آماده‌اند تا با غرش موشک‌ها هر نقطه‌ای را در این منطقه مورد هدف قرار دهند. پدافند هوایی ما آماده است تا خفاشان دشمن را در آسمان شکار کند و بسیج آماده است تا در هر صحنه‌ای دشمنان خود را ذلیل کند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: بسیج آنقدر نیرومند، توانمند و بازدارنده است که یک گروه الهام‌یافته از او در شرق مدیترانه شکست‌های بی‌نظیری را در آن خطه بر ارتش به اصطلاح اسطوره‌ای و شکست‌ناپذیر رژیم صهیونیستی وارد کرده است و این حاصل تفکر بسیجی است.

سلامی با اشاره به پرواز پهباد حزب‌الله بر فراز آسمان سرزمین‌های اشغالی گفت: دیدیم بعد از تهدیدات سران رژیم صهیونیستی علیه اسلام حزب‌الله جوان و نیرومند شما با اعزام یک فروند هواپیمای بدون سرنشین عجز و درماندگی را بر لشگر دشمن وارد کرد این یعنی حضور بسیجی و تفکر انقلابی و الهام گرفته از تفکرات امام و رهبری.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: در مقطع حساسی از انقلاب هستیم و حضور آگاهانه بسیج در عرصه دفاع از انقلاب بیش از هر زمان دیگری سرنوشت‌ساز است.

۱۳۹۱/۷/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...