نسخه چاپی

تقابل احتمالی طارمی و پرسپولیس در آسیا

در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C ، پرسپولیس ایرانمقابل نسف قارشی به تساوی صفر بر صفر رسید و السد هم با پیروزی 2 بر یك مقابل الوصل صعود خود به مرحله بعد را قطعی كرد.

به گزارش نما، در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C ، پرسپولیس ایرانمقابل نسف قارشی به تساوی صفر بر صفر رسید و السد هم با پیروزی 2 بر یک مقابل الوصل صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد.

صعود سرخپوشان پایتخت و شیرهای قطری به مرحله حذفی قطعی است اما آنها برای مشخص شدن تیم صدرنشین، باید در چارچوب هفته ششم در تهران به مصاف هم بروند و در صورت برد پرسپولیس، شاگردان برانکو تیم نخست جدول گروه C لقب می گیرند و در صورتیکه نتیجه دیگری بدست آید، یاران پورعلی گنجی صدرنشین گروه سوم مسابقات خواهد شد.

2 تیم گروه C باید با تیم های صعود کننده گروه نخست دیدار کنند که الاهلی با 8 امتیاز به احتمال زیاد صعود می کند و از میان تیم های الجزیره و الغرافه که 2 تیم 5 امتیازی هستند، یک تیم به مرحله حذفی راه می یابد. تقابل امشب ( سه شنبه ) 2 تیم اماراتی و قطری ( الجزیره و الغرافه ) بسیار مهم است و در صورت برد الغرافه و کسب مقام دومی و پیروزی پرسپولیس مقابل السد، این 2 تیم باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم بروند.

تقابل این تیم از این نظر مهم است که الغرافه، مهدی طارمی را در اختیار دارد و تقابل این بازیکن با پرسپولیس می تواند دیدنی باشد.

۱۳۹۷/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...